Gå til innhold

e36 320 85.000 dyrt??


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Er da bare å slenge ned baksetene, så kan den gå i mellom baksetene og bagasjerommet, masse plass :D

GLHF med å selge den til 85K

Men å selge bimmern for å skaffe hund da?

Vet hva jeg ville valgt hvertfall, dog ruster vel hunder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvet blir ikke flatt for det om...

Coupe er ikke noen god hundebil, så forstår den delen :wink:

Om hun får 85k er en annen sak..

nei er fullstendig med på den, var i grunn ikke d som var poenget, men var heller pris på bil å grunnen til salg, som legges sammen til å bli en dyr hund, som var ment litt morsomt, men okei.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er han heldig får han 30-35 000

han er nok mer heldig enn det.. han får nok rundt 65-70 får den...

Bmw er så sykt overprisa. spess e30 og e36 helt sykt...

alle 18 åringer sikler på bmw(Skjønner jeg) men de betaler altfor mye dessverre, er intr osv. masse som presse bilene opp. alle utenom allmen gutta vil ha bakhjulstrekk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er han heldig får han 30-35 000

han er nok mer heldig enn det.. han får nok rundt 65-70 får den...

Bmw er så sykt overprisa. spess e30 og e36 helt sykt...

alle 18 åringer sikler på bmw(Skjønner jeg) men de betaler altfor mye dessverre, er intr osv. masse som presse bilene opp. alle utenom allmen gutta vil ha bakhjulstrekk :lol:

du får jo faktisk en rimelig grei e36 325 for 65 70 da.. men den der var d jo ikke noe spes me heller som tilsier at han kan legge seg på sååå mye i pris.. men lov å håpe..:)

E30`n får du jo faktisk bra pris for da hvis den er strøken å bra.. å mange (inkl meg selv) har en forkjærlighet til E30, å da er d lettere å grave i pengboka :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er han heldig får han 30-35 000

han er nok mer heldig enn det.. han får nok rundt 65-70 får den...

Bmw er så sykt overprisa. spess e30 og e36 helt sykt...

alle 18 åringer sikler på bmw(Skjønner jeg) men de betaler altfor mye dessverre, er intr osv. masse som presse bilene opp. alle utenom allmen gutta vil ha bakhjulstrekk :lol:

du får jo faktisk en rimelig grei e36 325 for 65 70 da.. men den der var d jo ikke noe spes me heller som tilsier at han kan legge seg på sååå mye i pris.. men lov å håpe..:)

E30`n får du jo faktisk bra pris for da hvis den er strøken å bra.. å mange (inkl meg selv) har en forkjærlighet til E30, å da er d lettere å grave i pengboka :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...