Gå til innhold

e46 320d stv

Bmw4life
 Share

Anbefalte innlegg

NY PRIS PÅ SIDE 2. BILLIG

ring på tlf 41220634

har en sølv metallic stv tilsalgs.

er en 02 mod 320 (150hk). går godt.

må selge grunnet behov for større bagasjerom.

muligens int i bytte mot e39 stv, men må ha manuell å større en 2ltr.

bilen min har gått 169 å er tidligere brukt som kjøreskolebil.

servicer er fulgt til punkt å prikke å alle er ført inn i hefte utenom siste som ble tatt sammen med bytte av turbo, denne service var bare oljeskift. vet ikke hvorfor den ikke ble ført inn, men har kvittering på at det er gjort samt turbo skifte, dette er gjort på godkjent verksted.

det sitter en alpine iva-105r (tror jeg den heter) hovedenhet.

bilen sitter utrolig godt på veien å er veldig tight å fin å kjøre. har kjørt den kr sand - oslo, på 0,5 ca. drivstoff gjerrig å nydelig bil. kjenner ikke til noen feil på den, den er eu godkjent i 2 år frem i tid.

bilder kommer når jeg får hentet bilen igjen, (brukket ankel så jeg låner bort bilen da jeg ikke kan kjøre den selv enda)

pris 185 000, men åpen for bud da jeg egentlig vil ha den bort så fort som mulig grunnet kjøp av touran 7 seter. ( vet det er feil merke, men hvertfall riktig land)

har også en 96 mod 318 stv til salgs, ligger en salgsannonse ute på bimmers på denne.

ring hvis det er noe du lurer på eller vil komme å se på bilene ¨å eventuelt prøvekjøre en tur.

tlf nr er: 95475766..

ring uansett når på dagen, gjerne sms:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har: klima, sportseter, el vinduer, manuell gir, ikke soltak, nedfelbare bakseter, dvd (alpine), vinterdekk på felg, egentlig fint lite utstyr. har fått bilen tilbake nå, skal se om jeg får tatt noen bilder av den i morgen, da jeg er på jobb i kveld og natt så rekker jeg det ikke i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...