djscream Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 selger min gode iphone som har vært brukti ca 2 månder. For den som ikke kan så mye om iphone så kan jeg en haug, og det jeg ikke vet tar meg veldig kort tid å gi svar på jeg kan gi mye serice.. instalering av programmer og updates er det nok av.. iphonen er klar for bruk av alle mulig abonomenter og slikt, bare å starte. jeg brukte iphonen til alt annet enn å ringe å sende sms. det er så mangt å gjøre med den kommer ferdig med det nyeste av programvare osv. Pris er bud fra 3000.- evt spm , helst epost, eller sms på : dj_scream6@msn.com 40 48 30 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Er int i denna jeg. men da må du gå en del ned i pris! ettersom den har 4gig bare og de selges for 150 dollar i statene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 mange int på den, og 3000 er ikke mye. men det er slik at mange ikke gidder å handle fra usa, og heller vil ha en tlf med garanti fra min side at her er det alt som fungerer som det skal og her får man alt av programvare updates +++ skulle ha solgt den billigere om jeg ikke hadde fått noe for den, men heldigvis er den ny og populær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Trenger du en deletelefon? Kan få kjøpe min billig, har en sprekk i skjermen øverst (bare i glasset) Fungerer helt ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hvor mye for deletlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hvor mye for deletlf? Vet ikke. Er 8 gig, btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 mange int på den, og 3000 er ikke mye. men det er slik at mange ikke gidder å handle fra usa, og heller vil ha en tlf med garanti fra min side at her er det alt som fungerer som det skal og her får man alt av programvare updates +++ skulle ha solgt den billigere om jeg ikke hadde fått noe for den, men heldigvis er den ny og populær:) Enig at den er populær. Men den er ikke ny, det er kommet en ny iphone nå, og din er i tillegg brukt. Mobilen du selger har 4 gig minne. Det finnes 8 og 16 gig minne til disse også. Det byr ikke på noen problemer hvis du handler en iphone 4 gig til 120 dollar på ebay. Det ligger en på ebay for 120 dollar nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 mange int på den, og 3000 er ikke mye. men det er slik at mange ikke gidder å handle fra usa, og heller vil ha en tlf med garanti fra min side at her er det alt som fungerer som det skal og her får man alt av programvare updates +++ skulle ha solgt den billigere om jeg ikke hadde fått noe for den, men heldigvis er den ny og populær:) Enig at den er populær. Men den er ikke ny, det er kommet en ny iphone nå, og din er i tillegg brukt. Mobilen du selger har 4 gig minne. Det finnes 8 og 16 gig minne til disse også. Det byr ikke på noen problemer hvis du handler en iphone 4 gig til 120 dollar på ebay. Det ligger en på ebay for 120 dollar nemlig. lurer fælt på henne du finner de tl 120 dollar buy it now price. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 han mente vel sikkert ikke buy it now. ser de går for i overkant av 300 dollar, noe som er rundt 1700 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå