Gå til innhold

iphone 4 gb 1gen

djscream
 Share

Anbefalte innlegg

selger min gode iphone som har vært brukti ca 2 månder.

For den som ikke kan så mye om iphone så kan jeg en haug, og det jeg ikke vet tar meg veldig kort tid å gi svar på :)

jeg kan gi mye serice..

instalering av programmer og updates er det nok av..

iphonen er klar for bruk av alle mulig abonomenter og slikt, bare å starte.

jeg brukte iphonen til alt annet enn å ringe å sende sms. det er så mangt å gjøre med den :)

kommer ferdig med det nyeste av programvare osv.

Pris er bud fra 3000.-

evt spm , helst epost, eller sms på :

dj_scream6@msn.com

40 48 30 39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange int på den, og 3000 er ikke mye.

men det er slik at mange ikke gidder å handle fra usa, og heller vil ha en tlf med garanti fra min side at her er det alt som fungerer som det skal og her får man alt av programvare updates +++

skulle ha solgt den billigere om jeg ikke hadde fått noe for den, men heldigvis er den ny og populær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er slik at mange ikke gidder å handle fra usa, og heller vil ha en tlf med garanti fra min side at her er det alt som fungerer som det skal og her får man alt av programvare updates +++

skulle ha solgt den billigere om jeg ikke hadde fått noe for den, men heldigvis er den ny og populær:)

Enig at den er populær. Men den er ikke ny, det er kommet en ny iphone nå, og din er i tillegg brukt.

Mobilen du selger har 4 gig minne. Det finnes 8 og 16 gig minne til disse også.

Det byr ikke på noen problemer hvis du handler en iphone 4 gig til 120 dollar på ebay. Det ligger en på ebay for 120 dollar nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at den er populær. Men den er ikke ny, det er kommet en ny iphone nå, og din er i tillegg brukt.

Mobilen du selger har 4 gig minne. Det finnes 8 og 16 gig minne til disse også.

Det byr ikke på noen problemer hvis du handler en iphone 4 gig til 120 dollar på ebay. Det ligger en på ebay for 120 dollar nemlig.

lurer fælt på henne du finner de tl 120 dollar buy it now price.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...