Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi kan jo gjøre en bytte handel da :wink: Du lakke M3`en min og jeg monterer over motoren i din bil 8)

Men da klyper jeg ikke i noe og bilen er ferdig montert når jeg kommer å henter den uten motor :wink:

Det hørtes litt for billig ut tru æ :? Men vi kan da finne på noe :P

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hvilke ledninger er til temp føler og speedsensor... Har samme motor men den spytter og skyter flammer og går som om den har 72hk. Prøvde det en an her på forumet sa, svart/vit i motor plugg mot brun/rød(speedsensor), da begynte speedometer å fungere som turteller..:o

Skrevet

Du kobler svart/hvit på motoren med brun/rød på den hvite kontakten bak instrumentene. dette er kabelen som kommer i fra farts måleren på diffen din, der den ene er brun og den andre Brun/rød det funket på min, Ta en kikk under bilen og se på de to ledningene som går fra diffen din den ene skal være brun/rød.

nå husker jeg ikke hvilke ledninger som var temp. Skal se om jeg kommer på å se etter i bilen i morgo.

Skrevet
Du kobler svart/hvit på motoren med brun/rød på den hvite kontakten bak instrumentene. dette er kabelen som kommer i fra farts måleren på diffen din, der den ene er brun og den andre Brun/rød det funket på min, Ta en kikk under bilen og se på de to ledningene som går fra diffen din den ene skal være brun/rød.

nå husker jeg ikke hvilke ledninger som var temp. Skal se om jeg kommer på å se etter i bilen i morgo.

ok, flott hvis du gdder det ang temp sensor. Men ellers har jeg gjort akkurat som du sier, og det førte til at speedometer fungerte som turteller.. :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...