Ole@Automote Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 PS må prøves før snøen kommer!!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Æ har kjøpt mæ E30 no, ska æ sætt ijæn biln i hælga ??
Ole@Automote Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Vi kan jo gjøre en bytte handel da Du lakke M3`en min og jeg monterer over motoren i din bil Men da klyper jeg ikke i noe og bilen er ferdig montert når jeg kommer å henter den uten motor Det hørtes litt for billig ut tru æ Men vi kan da finne på noe
Ole@Automote Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Da må du vell nesten ha tørrsump da bunnpanna blir feil vei i tilegg så er vell enkleste og billigste løsning M3 motor i en e36
Ceylon Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Hvilke ledninger er til temp føler og speedsensor... Har samme motor men den spytter og skyter flammer og går som om den har 72hk. Prøvde det en an her på forumet sa, svart/vit i motor plugg mot brun/rød(speedsensor), da begynte speedometer å fungere som turteller..
Ole@Automote Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Du kobler svart/hvit på motoren med brun/rød på den hvite kontakten bak instrumentene. dette er kabelen som kommer i fra farts måleren på diffen din, der den ene er brun og den andre Brun/rød det funket på min, Ta en kikk under bilen og se på de to ledningene som går fra diffen din den ene skal være brun/rød. nå husker jeg ikke hvilke ledninger som var temp. Skal se om jeg kommer på å se etter i bilen i morgo.
Ceylon Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Du kobler svart/hvit på motoren med brun/rød på den hvite kontakten bak instrumentene. dette er kabelen som kommer i fra farts måleren på diffen din, der den ene er brun og den andre Brun/rød det funket på min, Ta en kikk under bilen og se på de to ledningene som går fra diffen din den ene skal være brun/rød. nå husker jeg ikke hvilke ledninger som var temp. Skal se om jeg kommer på å se etter i bilen i morgo. ok, flott hvis du gdder det ang temp sensor. Men ellers har jeg gjort akkurat som du sier, og det førte til at speedometer fungerte som turteller..
Ole@Automote Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Kan det være att du har tatt en som er hvit/svart i stedet for svart/hvit?
Anders_w Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ATE-Brak ... 0221420191 er det kun en som denne som trengs til å endre på bremsekraftforsterkeren? eller noe mere ?
Anders_w Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 kan man bruke 325 IA mellomaksel? er ikke den lik 328? 325ia aksel lengden er 1345mm. har du målet på din? hadde vært flott:) er int:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå