Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW E34 M5 motor med gear, motorfester og plugg til å settes i E30 vurderes solgt, jeg har også komplett register liggende til denne motoren.

Radiator og ekspansjons tank følger med.

Motoren går bra og har ett fantastisk register, oppleves heller ikke fremtung i min bil.

Motor kan prøves i min E30 M3

Km stand har jeg ingen aning om, ble kjøpt fra Koed for noen år siden jeg har kansje brukt den 500 mil.

Pris: over 39 000kr.

Skam bud kan dere bare glemme jeg lufter egentlig bare markedet og har kun annonsert den her. Får jeg bud over 39 000kr så selger jeg.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sa jeg att register delene inkl alt du trenger for å skifte register kjede og strammere koster 10 000kr, ja åså

HOOOMP!!

Alternativt så kansje noen har en e30 til meg med havarert motor, jeg flytter over å selger jeg :lol:

Skrevet

Mellom aksel har jeg mest lyst til å beholde selv, men hvis du får tak i en e36 328IA aksel så er jeg nesten sikker på att den passer bolt on, jeg har brukt en vanlig 328 aksel og den var 4 cm for lang.

Skal være rimelig plug and play på 325 E30 mulig det må forandres litt på pinne konfigurasjon men jeg tror ikke det.

Jeg kjøper S85/B50 motor i stedet :wink:

Skrevet

Har ingen anelse hvor langt den har gått nei, men den er 100% fri for ulyder i register og andre plasser for den saks skyld. Går som ei kule, er veldig greit å få prøvd motoren i bil da er det liksom ingen overraskelser.

La oss si 45 000kr ferdig byttet da, du må da påregne kostnad med ny mellom aksling og bremsekraft forsterker. Jeg må nemlig beholde det til neste motor som skal inn i min bil.

Ser de selger e30 med sånn motor helt oppe i 100 000kr så tror ikke du skal tape mye penger på å sette inn M5 maskina.

Jeg har muligens bremsekraft forsterker liggende, mellomaksling får du på ebay til en 1000 lapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...