Hesleskaug Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Trenger litt hjelp med noen som har gjort dette før. Jeg kjøpte meg coiloversett for en stund siden. Bilen står fordi den venter på lakk. Så jeg tenkte ...... "NÅ skal jeg se hvor lav den kan bli" Men det viste seg å være vanskligere enn jeg trodde. I front er det ikke noe problem. Men bak så får jeg den ikke til å bli lav. Hvis jeg strammer fjøra blir den høyere og hvis jeg slakker blir den normal. Noen som kan komme med info? Fulgte ikke med noe form for beskrivelse SKAL DEN STÅ SÅNN?: ELLER SÅNN?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 jo mer du slakker den, desto lavere blir den:) er det FK ? jeg kjøpte det dem har på koed. tok bort hele justerings saken og brukte bare de gummi belgene jeg. da ble den iallefall griselav. Men husk på at den kommer til å synke sammen litt etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 ser rimelig likt ut som det fk settet jeg har på min, justeringen skal være nederst, om du ikke for den lav nok med å skru justeringen i bunn, får du ta den bort og se hvordan det blir da, har en følelse av man ikke får e-30 så lave bak med slikt understell, det beste hadde vert å bygd om til coilovers bak også, så hadde man hatt litt fjæringsvei også. hvilke hjul har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg har 15 " BBS bak Dette er FK königsport. Håpet den skulle bli lav nok men..... :S Da skal jeg prøve meg uten den justeringa i morra. Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 har selv et slikt sett fra koed. men ikke justerbart framme. kun korte stive dempere med 60 fjærer.. det ble iallefall lavt fram. ikke helt happy bak, men lurer på å ta bort justeringen. Stivt er det iallefall. Ble en helt ny bil. hadde sikkert 10 år gamle jamex fjærer å sprengte dempere før. Måtte plutselig bli kjent med bilens egenskaper på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 blir konge lav bak uten justeringa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 noen her som har papirene på dette settet?!?? pm takk! betaler! Mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 noen her som har papirene på dette settet?!?? pm takk! betaler! Mvh Hylle. Jeg har Tüv ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 noen her som har papirene på dette settet?!?? pm takk! betaler! Mvh Hylle. Jeg har Tüv ja... Kunne du sendt det til meg på pm?! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 noen her som har papirene på dette settet?!?? pm takk! betaler! Mvh Hylle. Jeg har Tüv ja... Kunne du sendt det til meg på pm?! takk Sender du pengene på PM da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 BT tar Tuv papirene når du er og godkjenner senkesettet i vognkortet, så dere er klar over det. Gjorde iallefall det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 + at dem ser på serienr på fjærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Jeg måtte hive bort de gjenge greiene på K-sport settet mitt, for min ble høyere når jeg satte på de greiene bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 tror de fleste har gjort det Står på FK settet at man kan senke 85 mm, med det kan ikke stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 BT tar Tuv papirene når du er og godkjenner senkesettet i vognkortet, så dere er klar over det.Gjorde iallefall det med meg. det skal de ikke gjøre men.. noe som skal ligge i bilen det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå