rsr800 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Kjøpte en bil jeg har drømt om i mange år. Bilen har godt lokalt siden den ble importert fra tyskland. Alt tillegs utstyr! Skinn, tlf osv. Har montert Rieger M3 fanger, Rieger side sjørt, venter på Rieger m3 bak fanger. Eisenmann eksos. 19" Zito felger. Mono visker. Øyen lokk. Mere info samt oppdaterte bilder kommer etter hvert ! Før Nå ! Ny montert styling ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Meget pen bil! Gratulerer! Hvor er eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Som sagt er dette gamle bilder, hadde ikke montert endestykkene, da jeg manglet bakfangeren ! Skal på photo shoot snart. så da blir det bilde update ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Meget pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Meget meeeget pen bil! Bare synd den har en automat Bilder innvendig? hva slags interiør? utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Ja den var pen, må jo være innmari lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Dæven! Denne var jo helt sinnsykt lav.. Jeg er ikke noe spes fan av altfor mye plast, men dette var faktisk ikke så ille. Bilen ser veldig gjennomført ut. Acs speilene har mye av æren.. Hvilken bakfanger skal du ha? Ikke en med altfor mange riller og hull håper jeg? Fine felger også. Kledde bilen kjempegodt! Eneste minuset er at den har automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Ja eneste minus er automaten !! AC speilene er nydlige ja ! Skal ha M3 fangeren me di 2x2 pottene mere sentrerte ! Kjører orginal look unten om sjørtene, clean look... (less is more) Lyst beige skinn. Skal skrive opp utstyrsliste ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Tøff BMW, grattis . Mener jeg har sett en annen tråd om denne her inne. Forrige eier var fra Nord-Norge en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Nei denne har Kun godt på vest norge, nerme kjent Karmøy ! Jeg kjøpte den helt orginal me tanke på plastik ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hvorfor E36 M3 Gt leppe foran? Bilen var fin, men den leppa passa ikke gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Det er e46, men den er til orginal fangeren, ikke rieger sin. Men pga av Styling.Tech ikke har nokk IQ til og betille di rette deler så endte jeg opp med denne. Så det ikke så bra i virkeligheten. men har tatt av lippen nå, brukes kun til show ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Nei denne har Kun godt på vest norge, nerme kjent Karmøy !Jeg kjøpte den helt orginal me tanke på plastik ! Se her ja, så feil kan man ta . Men uansett en tøff E46 Sedan . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Takk for det ! Legger et bilde av arbeid som er jort nå nylig Montert Mono visker, fått i tåkelys med Carbon deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Når 320 blir solgt vil jeg fokusere mye mere på å få denne ferdig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå