Torgis Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Hallo.. Jeg skal da selge en bmw 518i 85mod. Bilen er hvit. Selges som repobjekt eller delebil. Motor har gått drøyt 230 000 og går veldig fint. Bilen er kjørbar og går bra. Det som må skiftes er bensinfilter, men nytt følger med. Bør skiftes foringer i bakakslinga(usikker på hvilke?) Mangler eksos fra midten og ut. Er også ett par bulker rundtom som på panseret og fanger forran og bak. Er jo litt rust også, men det må man reine med på en så gammel bil. Åpen for bud! Kontakt meg her inne eller på mail: torgeir.ness@gmail.com Mvh Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hei, hadde kjøpt vist du bodde i rett landsdel er på leting etter en her oppe har du bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 har lagt ut bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Jeg tror noen med skitne hender har hatt samleie på panseret på bilen din :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Jeg tror noen med skitne hender har hatt samleie på panseret på bilen din :S Hehe ja ser nesten slik ut, noen som har kødda mens jeg ikke var der Bilen er fortsatt til salgs. Ingen som har bruk for en delebil eller repobjekt?? Er ikke så mye som skal til for å få den på veien igjen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg