ChrZZ Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Selger mitt sportsinteriør som jeg tok ut av min forrige bil, da jeg monterte inn delskinn sport. Setene har varme i setene foran, og er klart til å koble på. Dem er til 2x el + 2x manuelle vindusheiser. Setene ser meget greie ut (døm selv ), men foran i førerstolen, på lårstøtten, så er det et lite hull. 4x4mm, tipper jeg. Muligens en sigarettglo. Det lukter derimot IKKE røyk av interiøret. Jeg selger dette settet SAMLET for 4000,-. Hvis det blir budrunde, så varer den i én uke fra første bud kommer inn. 4000,- er uansett minsteprisen. Dem sendes dessverre ikke, med mindre det kommer en lastebil på døren for å hente det opp og kjøre det til deg Jeg holder til i Kongsberg. Bilder: Litt slitasje: Hull: Hull: Liten rift. Kan limes igjen:
Lars89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Har du peiling på hvordan det er med midtarmlene hvis jeg ikke har det fra før? Bare å banke ut den plata i midten? Kan komme å se på/kjøpe det i løpet av uka som kommer
ChrZZ Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Hmmm... Jeg tror ikke at det skal være noe problem hvis du ikke har skipose fra før av, hvis det er det du mener. Det er bare hull der bak flappen i ryggen, og når armlene er oppe, så bygger det ikke noe ut bak, så skal i teorien virke Jeg sender deg en PM meg navn & adresse osv
Gunnar Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Du trenger ikke noe hull for å ha armlene. Det er for eventuell skipose. Men når du har armlene kan du selvfølgelig også slå ut plata for å kunne ta lange ting gjennom der, selv uten skipose. Eneste er at du får noe mer støy fra bagasjerommet, pluss at du må lage til en hindring slik at armlenet ikke går gjennom hullet, hvis det ikke har stopper allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå