Gå til innhold

E46: Komplett interiør, stoff, SPORT selges! SOLGT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger mitt sportsinteriør som jeg tok ut av min forrige bil, da jeg monterte inn delskinn sport.

Setene har varme i setene foran, og er klart til å koble på. Dem er til 2x el + 2x manuelle vindusheiser.

Setene ser meget greie ut (døm selv ;) ), men foran i førerstolen, på lårstøtten, så er det et lite hull. 4x4mm, tipper jeg. Muligens en sigarettglo. Det lukter derimot IKKE røyk av interiøret.

Jeg selger dette settet SAMLET for 4000,-. Hvis det blir budrunde, så varer den i én uke fra første bud kommer inn. 4000,- er uansett minsteprisen. :)

Dem sendes dessverre ikke, med mindre det kommer en lastebil på døren for å hente det opp og kjøre det til deg ;)

Jeg holder til i Kongsberg.

Bilder:

vrval7nnhzseua8r6j5y.jpg

didcv6i7y361lyeca29k.jpg

hai52pyjwcr3wlqgnahi.jpg

3lvfvj8uom27j3sc5z1j.jpg

Litt slitasje:

kr03ohv726aoqcxo0bl3.jpg

Hull:

lee73normynynmx0cdof.jpg

Hull:

2b6y5mw2kgsdn0ss5phk.jpg

Liten rift. Kan limes igjen:

ukx7iuovodpolcfbj7jh.jpg

98x5ml1kvzgf7pkzrxyy.jpg

vq1cjmaayhdjs3nrik37.jpg

grlv50bmqi5bc55n30o3.jpg

pc7bfhtop5l7s8rg83a1.jpg

plsumhl563asm6f6u98a.jpg

o7x4byarggkxiii8bcey.jpg

Skrevet

Har du peiling på hvordan det er med midtarmlene hvis jeg ikke har det fra før? Bare å banke ut den plata i midten?

Kan komme å se på/kjøpe det i løpet av uka som kommer :)

Skrevet

Hmmm... Jeg tror ikke at det skal være noe problem hvis du ikke har skipose fra før av, hvis det er det du mener. :)

Det er bare hull der bak flappen i ryggen, og når armlene er oppe, så bygger det ikke noe ut bak, så skal i teorien virke :)

Jeg sender deg en PM meg navn & adresse osv :)

Skrevet

Du trenger ikke noe hull for å ha armlene. Det er for eventuell skipose. Men når du har armlene kan du selvfølgelig også slå ut plata for å kunne ta lange ting gjennom der, selv uten skipose. Eneste er at du får noe mer støy fra bagasjerommet, pluss at du må lage til en hindring slik at armlenet ikke går gjennom hullet, hvis det ikke har stopper allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...