Jokkis Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Er på leting etter felger til min M3. Denne typen felg
Martins Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Vil ha uten inngravering? i dem orginale står det gravert im bmw motorsport,sikkert det han meiner
Springsteen Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Han har M3 cab og vil sikkert ha orginalfelgene til denne og disse har ikke inngravering
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Cab'n har ikke inngravering, men M merket.. GT'n har inngravering.
Martins Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Cab'n har ikke inngravering, men M merket.. GT'n har inngravering. okei,viste eg ikkje,cab har aldri vert i min inntresse så.da veit eg det og
Jokkis Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Samma om det er ingravering. Men helst det. Syns de andre ser litt kopi ut...fant bilde på google. Såg ikkje so nøye på det før eg la det ut.. Ingen som vil blir kvitt noen sånne? Eller har 3 stk kanskje? har et reservehjul av denne typen.
Superbeetle Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Jeg vil nå heller si at de med inngravering men som ikke stammer fra Gt ser uorginale ut, da de er lakkerte.. gt og cab felgene er forøvrig smidde i polert alu.. (dvs at de m3 double spoke felgene som står bmw motorsport på, ikke nødvendigvis stammer fra en m3 gt. Så og kalle dem for gt felger er da feil..)
Martins Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Jeg vil nå heller si at de med inngravering men som ikke stammer fra Gt ser uorginale ut, da de er lakkerte..gt og cab felgene er forøvrig smidde i polert alu.. (dvs at de m3 double spoke felgene som står bmw motorsport på, ikke nødvendigvis stammer fra en m3 gt. Så og kalle dem for gt felger er da feil..) er selv på jakt etter samme felgene med eller uten gravering
fosland Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 hva vil du evt. gi for disse felgene da? har noen originale M3 cab felger. 2stk 7,5x17 og 2stk 8,5x17. ikkje strøkne, men pene.
Jokkis Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 hva vil du evt. gi for disse felgene da?har noen originale M3 cab felger. 2stk 7,5x17 og 2stk 8,5x17. ikkje strøkne, men pene. Er det slik at de må rettes å slik? eller er det kun flass av klarlakk så det er bare å pusse å lakke nytt lag med klarlakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå