Torek Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Dette er helt sant den fineste M3'n jeg vet om pr.dags dato. Alt er så perfekt, og i virkeligheten er bilen enda noen hakk råere enn på bilder, så det sier vel sitt.. Cred til eieren. ..og felga burde få bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Veldig synd fotografen ikke fikk bilen midt i. Det ville klart gitt plass i årskalenderen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Hadde vert bedre med bilen midt i bildet ja! Men hadde god fart der, så er vel ikke så lett å få til å ta bilde i fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Meget pen E30 M3! Har prøvd å fått tak i samme felgene jeg å.. Ganske så umulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Its Perfect E30 M3 har alltid vært en favoritt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Takk takk:) Nå har jeg rivd utav interiøret og funnet ut at jeg har en liten vann lekasje i dreneringen til luft inntaka under frontruta. Gulvet er og fritt for rust, meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Utrolig flott bil du har, såg den på forrige autoslalom liker fargen veldig godt. Bra tid du fikk forresten godt det er noen som viser hva m3 er gode for Jeg synest den blåfargen passer de gule lyktene utrolig godt, vurdert det? Kunne ha photoshota de for deg hadde det ikke verdt for at jeg var offshore. Noen andre som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Denne bilen har alle lyktene mørke, og slik skal de vere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Når jeg vinner i lotto så selger du denne til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Når jeg vinner i lotto så selger du denne til meg? Spørst hvor mye du vinner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qwest7 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Utrolig hyggelig å se at bilen mann har bygget blir tatt så godt vare på ! Veldig bra at du bruker den til litt aktiviteter også. Du er jo helt RÅ på polish da ))))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Takk takk! Man må jo holde det ved like Har brukt en god del timer med maskin på denne bilen etter hvert ja, er snart klar for en ny runde med lakk rens ser jeg. Sto ein uke i strekk før rudskogen for å få grei finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_m3 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 HEFTIG bil !! helt perfekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 den var bar utrolig fine hoff farligt og se sånt as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå