Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

tsja. Har ikke planer å selge helt ennå. Driver å tenker litt på det som nevnt tidligere i tråden. Men ikke helt ennå så har ikke tenkt på pris.

Men kommer du med 170 så skal jeg vurdere om du får den som den er nå. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tsja. Har ikke planer å selge helt ennå. Driver å tenker litt på det som nevnt tidligere i tråden. Men ikke helt ennå så har ikke tenkt på pris.

Men kommer du med 170 så skal jeg vurdere om du får den som den er nå. Hehe

Jeg veit du ikke har bestemt deg enda, men lurte bare på om du hadde gjort deg noen tanker ang pris osv...

Jeg cruiser litt til i 5'ern :D

Det er så typisk egentlig med alle, de bruker hævvevis av tid og penger på å ordne bilene sine, så blir bilene til salgs, samme som skjedde med min forrige E46, ble glad i bilen og egentlig fornøyd med utseende så ble den solgt :) dumt egentlig. men men, så er det jo med de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

utrolig lekker bil, har akkurat lest gjennom hele tråden din nå. er sele på utkikk etter E38, men er ikke mange med riktig fargekombinasjoner

vil ha sort bil med sort skinn interiør, så blir nok og kikke litt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var også på utkikk etter svart bil med svart skinn. Tok litt tid før jeg fant en. Men fant en meget bra en til slutt. Veldig fornøyd med E38. Snart blir det 4,4 motor og front fra 2000. Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var også på utkikk etter svart bil med svart skinn. Tok litt tid før jeg fant en. Men fant en meget bra en til slutt. Veldig fornøyd med E38. Snart blir det 4,4 motor og front fra 2000. Gleder meg til det.

Blir det ikke flytting og salg av bil? Liker bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 :P

Flytte og så kjøpe E39 M5.. aner jeg en liten "s" foran på skiltene her? ;) Absolutt en plan jeg har nevnt for madamen mange ganger...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tsja. er vel ike så mye å lure på når valget er E38 740 eller flytte og kjøpe E39 M5 :P

Flytte og så kjøpe E39 M5.. aner jeg en liten "s" foran på skiltene her? ;) Absolutt en plan jeg har nevnt for madamen mange ganger...hehe

ja. blir nok en liten S i det blå feltet først i skiltet om det blir M5 ja ;)

jeg jobber jo i halden og bor i fredrikstad. så kjører nesten 1 time til og fra jobb. om jeg flytter til så blir det kortere vei også. halden er jo bare noen min fra grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstads rikeste gutt du eller? Hehe, har ikke sett denne i Fredrikstad enda. Hvor holder den til?

absolutt ikke. det hanler bare om prioritering. 95% av løn går til bil og resten til det mest nødvendige. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...