Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

har fått en pakke fra koed i dag. pakken var litt stor. var såvidt jeg fikk den med meg fra posten og til verkstedet :P

05ahkpez8u1t8x4n0xxn.jpg

61jdnk81dqxj867tjjdy.jpg

men fikk den med meg helt frem :D

fulhutept3aztqvsr1d9.jpg

åpnet og der lå den nye facelift skjermen til venstre side. og et sett nye baklykter.

ckohaf0fv2ugfvmovuzo.jpg

mangler bare høyre facelift skjerm, lykter og blinklys så er bilen kalr for ny front :D

disse baklyktene ble egentlig litt sånn brå kjøp. lurte litt på hvordan "E39" facelift lykter ble på E38. så testet. er ikke helt sikker på om jeg liker de eller ikke. så får ha de en stund og se hvordan det går. hehe.

ene byttet og andre orginale er fortsatt på.

mel9xywbe9880meezyr8.jpg

begge byttet.

b5lwsha76sdb38kll11j.jpg

da jeg fant ut at dette var noe jeg vkulle prøve var jeg redd de ville lyse sterkere i enden av stripene enn på midten. de jeg hadde sett bilder av gjore nemmelig det. disse ser også slik ut på bilder. men de gjør ikke det i virkeligheten. så de var bedre enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme her...men blir som regel sånn når man kjører en bil så ser man alltid en lignende på veien:) En venninne kjøpte audi a2..og jeg kunne med hånda på hjertet si at jeg aldri hadde sett en i oslo...Kjørte den halvtime...og så ikke mindre enn 5stk a2 i trafikken en fredags kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. rart det der. samme som når jeg kjøpte E30. så ingen på veien før jeg hadde en. etter jeg kjøpte den var de over alt.

ble også fulgt hjem av en 750IL kl 12 på natten i fjor sommer. han så bilen min å kunne tenke seg å gjøre samme ting med sin. så vi sto ute i gata hos meg og pratet E38 til nesten halv 2. og så på bilene til hverrandre og sammenlignet masse rart på bilene :D

Edit: skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. men det er bare moro med en bmw prat. bare hyggelig at folk kommer å prater E38 med meg. hehe.

mange som kommer bort til meg og spør om ting angående bilen. senest på onsdag var det en mann som glante på bilen min på parkeringa på jobben til mamma. skulle hente ho siden opelen hennes er død. etter det så står morra mi og legger noe inn i baksetet så kommer han tilbake og titter veldig på rava på bilen. så sier morra mi " det er en BMW 7 serie." mannen bråtittet opp og sier bare. "åja. lurte forferdelig på hva det var. tøff bil"

holdt på å le meg ihjel inne i bilen. var så bra når mamma bare fortalte helt uten vidre hvordan bil det var og mannen bare svarte litt brått og overrasket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...