Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 har fått en pakke fra koed i dag. pakken var litt stor. var såvidt jeg fikk den med meg fra posten og til verkstedet men fikk den med meg helt frem åpnet og der lå den nye facelift skjermen til venstre side. og et sett nye baklykter. mangler bare høyre facelift skjerm, lykter og blinklys så er bilen kalr for ny front disse baklyktene ble egentlig litt sånn brå kjøp. lurte litt på hvordan "E39" facelift lykter ble på E38. så testet. er ikke helt sikker på om jeg liker de eller ikke. så får ha de en stund og se hvordan det går. hehe. ene byttet og andre orginale er fortsatt på. begge byttet. da jeg fant ut at dette var noe jeg vkulle prøve var jeg redd de ville lyse sterkere i enden av stripene enn på midten. de jeg hadde sett bilder av gjore nemmelig det. disse ser også slik ut på bilder. men de gjør ikke det i virkeligheten. så de var bedre enn forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ombyte förnöjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 tøff oppgradering:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 tøff oppgradering:) facelift front eller E39 baklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 begge deler:) men likte igrunn baklyktene best..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ok. virker som de ble tatt bedre mot enn jeg hadde ventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ja er faktisk en artig liten oppgradering...er igrunn ikke mange som vil merke forskjellen, men de som vet litt vil like dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 jepp. er en kammerat som kom opp i verkstedet 1 time etter de var på plass. han så det ikke :S og han kjører bmw og er inntresert i bmw. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 vel..er oss i den ekte "sjuergarde" som vil se slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja jeg ser ekstra på 7ere jeg møter. både på veien og parkert. og jeg legger merke til det meste på E38 om noe er uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Samme her...men blir som regel sånn når man kjører en bil så ser man alltid en lignende på veien:) En venninne kjøpte audi a2..og jeg kunne med hånda på hjertet si at jeg aldri hadde sett en i oslo...Kjørte den halvtime...og så ikke mindre enn 5stk a2 i trafikken en fredags kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja. rart det der. samme som når jeg kjøpte E30. så ingen på veien før jeg hadde en. etter jeg kjøpte den var de over alt. ble også fulgt hjem av en 750IL kl 12 på natten i fjor sommer. han så bilen min å kunne tenke seg å gjøre samme ting med sin. så vi sto ute i gata hos meg og pratet E38 til nesten halv 2. og så på bilene til hverrandre og sammenlignet masse rart på bilene Edit: skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 vi gutter er rare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja. men det er bare moro med en bmw prat. bare hyggelig at folk kommer å prater E38 med meg. hehe. mange som kommer bort til meg og spør om ting angående bilen. senest på onsdag var det en mann som glante på bilen min på parkeringa på jobben til mamma. skulle hente ho siden opelen hennes er død. etter det så står morra mi og legger noe inn i baksetet så kommer han tilbake og titter veldig på rava på bilen. så sier morra mi " det er en BMW 7 serie." mannen bråtittet opp og sier bare. "åja. lurte forferdelig på hva det var. tøff bil" holdt på å le meg ihjel inne i bilen. var så bra når mamma bare fortalte helt uten vidre hvordan bil det var og mannen bare svarte litt brått og overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 De blir vel forvirra siden det står alpina og ikke "316" bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå