Heib Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 j*vla pen bil må jeg si , så du ville ha noen alpina felger. fant disse i sverige til rett over 10 lapper http://www.blocket.se/kristianstad/BMW_ ... m?ca=3&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 takk for det. ja er på jakt etter det. så på blocket for litt over en uke siden og fant ingen takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 sorry mac,veldig fin bil - men angel eyes på en E38? Seriøst? FY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 syns det ser bra ut jeg. og det holder for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 FLott bil ! Liker e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 og ennå flottere skal den bli blir facelift front snart. og muligens snart mer motor, hviss biltilsynet er enige med meg da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 søknad på M62tuB44 ble godkjent har nå fått lykter og blinklys. er 99 xenon facelift lykter. skal ha i 6000K pærer regner jeg med. er også sota blinklys. hvite blir så lyse i forhold til lykta. lyktene skal moddes litt. liker ikke chrome i lyktene. så lyktene skal deles og det blanke skal lakkes svart matt for å matche plasten rundt. (er selvfølgelig ikke reflektorene jeg snakker om. de skal forbli blanke) også en ting til som kommer på bilen iløpet av neste uke regner jeg med bare en liten del på dette bildet da men er nok noen som ser hva det er likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 En alpina felg med bulk??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 nei. Det kalles for skygge det der. Er lys i taket og kameraet og hanna mi lager skygge der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 fikk ordnet et litt bedre bilde av felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Tøft dimmensjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Er orginale alpina classic softline felger fra alpina B12 6,0 9X20" fremme og 10X20" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Når kommer dekka på da? Hvilke dekk går du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå