Gå til innhold

728 "ALPINA" nye 20" alpina felger side 20

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

de svarte setene er ikke koblet opp varme i ennå likevel. er facelift seter og pre facelift bil. så kontaktene passer ikke. eneste som fåreløpig er koblet til er strøm til setene så justeringen er det eneste som funker nå. massasjen og varmen må kobles opp med nye ledninger og nye knapper i dashbordet. så er jævlig mye jobb å koble opp. og det er ikke gjort ennå likevel.

og jeg bruker aldrig varmen uansett.

Begynner du først å bruke den så blir du fort avhengig, setter den på nesten hver gang jeg setter meg i bilen når det er kaldt jeg, spesiellt varmen i rattet :D Alle som prøver bilen min sier at det er bare tull med varme i rattet, men de må bare innse at det faktisk er godt tilslutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 413
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bruker ikke varmen i opelen min heller. Og brukte ikke varmen når jeg hadde varme i 7er'n før jeg byttet til facelift seter. Så et sted en gang at varme seter gjore så man hadde mye større kjangs for å få kreft i ballene. Og jeg er glad i nøttene mine. Så jeg unngår varmeseter :P

og rattvarme har jeg ikke. Har M5 ratt. De har ikke varme. Og ledningene til varmen i slippringen har jeg brukt til F1 gira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg stooort med nye 20" classic felger og det nye interiøret. Jeg er ganske sikker på at fargen du har på setene heter champagne. Minner meg svært mye om individual interiøret jeg hadde i min tidligere M3.

Eneste å utsette er vel den Riegerspoilern.. Ser litt rånete ut med den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med felgene selv.

fargen på setene har jeg ingen peiling på hva er. men jeg syns de er for gule. jeg ville heller hatt det helt hvitt.

og det er ikke noe som helst fra rieger på min bil. eneste som ikke er orginale ALPINA og BMW deler på bilen er bakrutespoileren fra seidl. men den blir på bilen. jeg syns det blir tomt uten noe der. og seidl hadde den jeg syns var penest til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

jepp. glder meg som en unge til jul. bare venter på at løftebukken blir ledig. alt er godkjent og klart fra biltilsynets side også. mengler bare kontrollen hos bmw og BT etter ombygging :D

blir også 2000 front på den :)

kommer til å bli som en ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fet bil du har!! Tror nemlig jeg har sett den , få E38'r med ALPINA-felger her i området, om du bor der du har skrevet, i Fredrikstad da :)

mulig det er min du har sett. Gikk en her tidligere med alpina felger. Og min med alpina dynamic felger. Nå de siste månedene har min også hatt alpina classic felgene. Men siden det har bilen nesten bare stått hjemme i garasjen pga manglende bremseklosser. Bilen står bare og venter på ny motor den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :)

paddleshiften kunne jeg tenkt meg selv..

Var det mye arbeid å montere?

kan sende deg link til en ganske omfattende DIY jeg laget når jeg finner den. Hehe. Var ikke så veldig mye jobb. Det verste var å ta frem en kniv å skjære i det nye M5 rattet. Var ikke noe problem. Men satt og tenkte at jeg skjærer i M5 rattet med kniv, Det er galskap. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil :)

paddleshiften kunne jeg tenkt meg selv..

Var det mye arbeid å montere?

kan sende deg link til en ganske omfattende DIY jeg laget når jeg finner den. Hehe. Var ikke så veldig mye jobb. Det verste var å ta frem en kniv å skjære i det nye M5 rattet. Var ikke noe problem. Men satt og tenkte at jeg skjærer i M5 rattet med kniv, Det er galskap. Hehe

Det hadde vært fint med en diy..

tenkte å kjøpe et kit fra www.mrpaddleshift.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...