Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 ja. syns det selv også. passet bedre inn og gikk mer i ett med lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 ble brått mørke sideblink også. GS hadde ikke sota sideblinklys. så da sota jeg de jeg hadde selv. før lakket 1 med sot spray. ferdig. med dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 da er bilen oppgradert litt inni da satt inn nye seter forran. elektriske med mye justerings muligheter. og no masasje funksjon av noe slag hehe gammle setene byttingen i full sving nye setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Meget pen E38 dette! Er det du som tråkket gassen i bånn den dagen de filmet bommen ut mot hvaler da man ikke lenger trengte å betale bompenger? Spolet ut fra bommen mens nrk filmet ordføreren i fredrikstad Tror jeg så deg nå om Torsdagen også. Spolet forbi uten for Hawk i Fredrikstad? Hehe Var i allefall krefter nok til å bare trykke på gassen og legge den Meget pen bil "live" også om det var deg jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 var ikke meg på hvaler. men ved hawk er meget mulig meg fin sving å legge den ut i der er vel ikke så mye E38 med 4 rør bak her i by`n. jeg har aldrig sett det i fredrikstad hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 ble polering på onsdag. bilen ble blank og fin. ble 92,2 på blankhets skala om jeg ikke husker feil. ble blankt og fint hvertfa. selv på den blå auda`n som var med å polerte legger ved noen dårlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 synd med den audien som kom i veien på siste bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Det ble bra med komfortsetene ja..De sitter man GODT i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 synd med den audien som kom i veien på siste bilde der bilen til broren min. ble polert den også. og dette var det beste bildet jeg fikk tatt av resultatet. hehe. fin bil til å være audi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Det ble bra med komfortsetene ja..De sitter man GODT i.. jepp. meget fornøyd med setene jeg. sitter veldig bra. men alt er ikke kobblet til ennå da. mangler noen funksjoner ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 da har jeg fått alpina leppa til E38. kjøpte den av nautiluz siden han ikke trenger den mer. må få den lakkert så fort som mulig og få den på bilen. har prøve montert den da dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 dette ble jo bra har lyst på en slik en selv når pengene strekker til skikkelig tøff med alpina leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 mafia bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 dette ble jo bra har lyst på en slik en selv når pengene strekker til skikkelig tøff med alpina leppa tror ikke jeg har sett alpina leppe på E34. hehe. men er tøff på E38 hvertfal. alpina har mye fint. tror spoileren min skal bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 mafia bil vet hvorfor mafia`n bruker sånn bil. er god plass til litt verktøy i nærheten av sjåføren i de bilene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå