Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 byttet ut gammle grillen med facelift grillen. det ble mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Meget lekker E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg0 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 En utrolig fin bil du har og tusen takk for at du tipset meg om bimmers.no (referanse: Mommo og Moffa) Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Har du bilde før og etter du monterte facelift grillen? Syns liksom ikke jeg ser store forskjellen :S Anyhow, utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 facelift har smalere ramme og rillene kommer utover. gammle grillen. gammel og ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 En utrolig fin bil du har og tusen takk for at du tipset meg om bimmers.no (referanse: Mommo og Moffa) Mvh Magnus bare hyggelig det. og takk for komentaren om bilen min. har du noen bilder av din bil her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Så det nå. Tok seg mye bedre ut med den nye grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 jepp. fornøyd jeg. gjore mye den lille detaljen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Grom E38 det her !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 takker for det. den skal bli ennå tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Ble bra med Alpina leppe og nye grillen:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Ble bra med Alpina leppe og nye grillen:)! meget fornøyd selv også nå har jeg også mottatt en liten pakke i posten merket på esken. merket på innholdet i esken oså innholdet til slutt da dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Ble bra med Alpina leppe og nye grillen:)! meget fornøyd selv også nå har jeg også mottatt en liten pakke i posten merket på esken. merket på innholdet i esken oså innholdet til slutt da dette blir bra. tenkte komme ned en tur til deg hvis det passet. Snakket så vidt med Michael. Lurer litt på e38, men må sjekke om jeg får inn evt barnevogn i bagasjen og evt hvor mer plass som blir til overs. Er dette mulig en dag tror du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå