Gå til innhold

girkule med lys. (koed.no)

Hjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å bytte ut girkula mi med en M-kule m/lys.

Under annonsen på http://www.koed.no står det følgende:

"Vi anbefaler at købe kabelsættet: www8297. Så skal du ikke klippe i det eksisterende ledningsnet."

MEN kabelsettet (www8297) ligger under "kategorien" E36 på koed, å ikke E46.

Noen som har prøvd/vet at kabelsettet passer E46?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org ledningsnettet skal koblet inn på kontakten til lysdimmeren eller høydejusteringen til lysene, husker ikke helt. De er jo iallefall ved siden av hverandre.

Du drar utav kontakten som allerede er der, kobler i kontakten fra girkulen og kobler kontakten til lysdimmeren i der igjen.. :)

Ikke noe klipping el behov for strømtyver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt ny og ubrukt original BMW ///M girkule med lys, for 5-trinns kasse, som passer dårlig på automaten min. Du kan jo sende meg en PM om du er interessert.

PS: På E34 som jeg har hatt tilsvarende kule før (520/M5), så lå kontakten klar ved girspaken. Var bare å plugge i kontakten som kommer fra girkula, så var det lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org ledningsnettet skal koblet inn på kontakten til lysdimmeren eller høydejusteringen til lysene, husker ikke helt. De er jo iallefall ved siden av hverandre.

Du drar utav kontakten som allerede er der, kobler i kontakten fra girkulen og kobler kontakten til lysdimmeren i der igjen.. :)

Ikke noe klipping el behov for strømtyver..

Akkurat:)

Syns det er verdt 145kr for kabelsettet kontra å begynne å klippe i ledningsnettet. :)

Men jeg får høre med en av koed-gutta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...