Gjest Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Holder på å skal skifte clutch, er kommet så langt at jeg bare skal "dra" girkassa ut bakover. Men jeg får den ikke ut, har en glippe på ca 1-1,5cm i nedre kant og ca 0,5-1cm i øvre kant. Virker som noe holder den igjen i øverkant. Alle bolter er selvfølgelig ute og kassa er av styrehylsene. Noen tips på hva som kan være problemet hadde vært ypperlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Min var også litt sånn. Måtte bare lirke den ut. Sjekk nøye overalt så det ikke butter noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 var sånn da jeg skiftet utløser lager på 520i'n også, fikk den ett stykke så satt den, men ringte ett merkeverksted og sjekket og de sa det bare var og bruke litt makt og lirke/jekke den av med ett brekkjern f.eks. bare vær forsiktig så du ikke lager sår i stålet. Funket fint på min i allefall den hadde rullet 345000 da jeg skiftet lagret og gear boksen hadde sikkert aldri vært av før så sjønner godt at den satt ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Ja, er bare å lirke og dra. Så slipper den til slutt, men pleier vel ha en tendens til å ta borti den varme isoleringa på toppen av og til... Min satt bra den og, men med litt lirking og forskjellig så løsnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 den henger bare på splainsa eller hvordan det staves hehe bare å dra . men pass på du har løsnet alle boltene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 husk at det er bolter i forkan og bakkant av kassen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 husk at det er bolter i forkan og bakkant av kassen ! Mer enn en bolt som holder det blekket på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 er en stund siden jeg har hvert bak i der, men ja tror det er ivertfall 2 ?! noen andre som husker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 tror det bare er en bolt, men ble litt usikker nå, men alle boltene er forholdsvis lett synlige hvis man ser nøye rundt hele kransen på kassa, siden du har fått den ett stykke så tror jeg ikke du har glemt noen bolter, den bare sitter litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Da var djevelskapet ute, hang i en styretapp som jeg hadde oversett. Denne var på toppen av "startmotor-bulen". Takker for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 På jobb bruker vi spett Men sånn er det nå en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 brukte spett jeg og på 5ern, min hang også delvis i den styretappen rett over startmotoren. tåler fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå