Polardego Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Har følgende spørsmål jeg... Hva slags seter passer til min 82 BMW E21? Helst recaro o.l. OM noen har noe liggende så send meg en PM. Tilstand er nesten uvesentlig, skal trekkes opp uansett.
propan Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 www.ebay.de Kommer opp noe stadig vekk. Lykke til.
Polardego Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 www.ebay.deKommer opp noe stadig vekk. Lykke til. Ja, jeg fant et sett med litt slitne recaroer til E21 som må hentes i tyskland og siden jeg både skal samt setene skal trekkes opp der så passer det fint. Gjenstår bare å vinne budrunden nå.
Orjan Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Ebay.de er et alternativ - ebay.com er et annet.... Jeg er også på leting etter Recaro (eller Scheel - som Alpina brukte), men det er lettere sagt enn gjort å finne dem - til en vettug pris vel å merke Jeg tror at Recaro fra Opel Ascona/Manta B vil passe, men også i Opel-mijøet er det rift om disse. Om du kommer over et par stoler for mye, så si gjerne i fra
propan Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Ligger to forseter på .com til 500 dollar nå. Strøkne skinn. Seter til e21 er sånn en bare må kjøpe uansett pris når en kommer over noe bra,det er ikke lett å få tak i orginale gromdeler lenger.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Ascona-c gt har noen greie recaro stoler. Mener de er bare og sku på bmw-recaro fester.. Og de beste av alt er att sikkert alle disse er varket og står på en hugger nær deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå