Kim Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Selger en chip til 525 TDS. Har stått i en e-34 men mulig den passer andre også. Iflg. hjemmesiden til MotorNord skal denne gi 170 hk og 330 Nm ved 2200 o/min mot den originale 143 hk og 260 Nm ved 2200 o/min. Selges kr. 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Passer vel i E39 525TDS også da? Ettersom det er samme motoren... Hvordan monterer man denne? Må ta opp hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Hei. Ja, den burde passe den altså men skal ikke si det 100% sikkert. (99.8%) Jeg kjøpte den av en kar i Sverige som hadde hatt den i sin E-34 525 TDS og skulle sette den i min. Åpnet opp og tok ut hjernen til bilen, tok fra hverandre hjernen og fant frem til chip`en. Da jeg tok av "coveret" på den som satt der sto det "Chipdesgin by RH Motorsport".. hehehe... Derfor jeg selger. Men, det er bare å vippe ut den gamle chip`en og sette i denne. Skal være en grei sak å montere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 er interessert i chippen..men har du ikke en til? bytter begge når man chipper "skikkelig"...er nå hva jeg er vant til iallefall.. i tillegg så er det ikke bare å putte i..det har jeg prøvd før og det gikk ikke... må "programere" dde til å godta chippen.. dette er ikke for å være vanskelig, men nå ungår du folk som påstår den er defekt ol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Ikke å være vanskelig det, nyttig info Det er kun denne ene chip`en. Trodde man byttet bare den ene, det er hvertfall det som er gjort hos meg kan det se ut til. Forhørte meg litt på BMWCCN forumet også før jeg skulle montere og da var det en som hadde kjøpt chip av trimchip.com, han også byttet kun den ene av de 2 som står der. Sendte mail til MotorNord for å høre hvem av de som skulle byttes, de svarte det var den høyre av de om jeg ikke husker feil. Har du montert slike tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Kom på det nå Og det er korrekt som du sier... Bytter den ene, og det er viktig å holde tunga rett i munnen så det blir rett... Skal monteres korrekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 ok..vet at mange bare bytter den ene.. men begge styrer motoren... er sikkert derfor man ikke tar ut så mye mer enn 170... my bad.. lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 ok..vet at mange bare bytter den ene.. men begge styrer motoren...er sikkert derfor man ikke tar ut så mye mer enn 170... my bad.. lykke til.. Tror det ligger litt begrensninger i drivverk (girkasse spes), det er derfor man holder seg til 170 hk og 330 Nm. Er åpen for bud også hvis noen er sugen på å prøve seg. Så kan det nevnes at jeg er på jakt etter Alpine 9855R eller spiller i samme klasse. Eller en god forsteker. Eller... eller.. eller.. Tar imot tilbud mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 sende du den? jeg tar den=) sender du i oppkrav? pm me=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Pm sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå