jojr Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Demperene var gåne men, i små ugjevnheter i veien rister det bak vibrerer nesten. Er det fordi den er senket eller er fjærene også ødelagte? Eller kan det være andre ting i opphenget eller mellomaksel som gjør at det kommer vibrasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Du får sjekke stag/foringer bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Demperene var gåne men, i små ugjevnheter i veien rister det bak vibrerer nesten.Er det fordi den er senket eller er fjærene også ødelagte? Eller kan det være andre ting i opphenget eller mellomaksel som gjør at det kommer vibrasjoner har samme symptomer på min,traversforinger,casterstag,eller bremseskiver bak,er noen av forslagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Skjelving i bakvogn etter ujevnheter => traversforinger. Jeg er ikke i tvil om at det er skifte av disse du burde starte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Blir det den nr 2 på dette bildet?? Hm jeg er litt usikker http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... noWebRef=& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Skjelving i bakvogn etter ujevnheter => traversforinger. Jeg er ikke i tvil om at det er skifte av disse du burde starte med. min skjelver fra 50 og oppover med og uten ujevnheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hva slags dempere og fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Traversforing er nr. 2 på dette bildet: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/16526.gif Vibrasjoner er et standardproblem på E39. Billige dekk og felger er etter hva jeg har snappet opp på diverese forum gjerne årsaken. Særlig høydekast som er problemet. Casterstagforinger forran er en annen typisk feilkilde. Det blir værre med større felgdimensjoner. Når det gjelder traversforingene har jeg registrert det som skjelving som går over etter ett sekund eller to, ikke som jevne vibrasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå