Gå til innhold

Det der er synd!

heltn
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikke kanskje vi hopper litt til konklusjoner mtp østeuropeere? :)

Godt mulig det var østeuropeere, hva pokkern vet jeg, men synes muligens det er litt halvdrøyt at så og si alle tyverier av bil, deler, felger, kjærringer osv på forumet her tilskrives østeuropeere.

Ikke at jeg er noen kjempefan av shitty håndtverk og de som faktisk bare har tyveriraids i norge (som unektlig forekommer!) men blir litt dumt om man får fullstendig tunellsyn og lar de norske kriminelle holde på fritt fordi man kun ser etter "skumle biler" med PL og LT og ES ved siden av skiltnummeret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei dette ser kjent ut. akkurat som bilen min for 4 uker siden man da fikk jeg ikkje en gang lekablokker i bytte bare noe steinblokker

hoff.vet ikkje hva en ska gjere med slike folk.uansett nasjnalitet,at ikkje folk kan få ha ting i fre er kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjort av avisa å skrive full gateadresse der han bor :roll: .

Noen som trenger M-fangere og noe småstæsj fra Schmiedmann? Come and get it. Bilen står rolig om natta og det er ingen som merker om man står der å jobber med den...

Ên ting er å navngi eieren som forsåvidt er greit, men jeg ser ikke helt poenget med å legge ut gateadresser hvor biler står :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke kanskje vi hopper litt til konklusjoner mtp østeuropeere? :)

Godt mulig det var østeuropeere, hva pokkern vet jeg, men synes muligens det er litt halvdrøyt at så og si alle tyverier av bil, deler, felger, kjærringer osv på forumet her tilskrives østeuropeere.

Ikke at jeg er noen kjempefan av shitty håndtverk og de som faktisk bare har tyveriraids i norge (som unektlig forekommer!) men blir litt dumt om man får fullstendig tunellsyn og lar de norske kriminelle holde på fritt fordi man kun ser etter "skumle biler" med PL og LT og ES ved siden av skiltnummeret ;)

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men har vært borti felgtyverier før, hvor det gikk noen dager før politiet fant alt som var forsvunnet i området de siste ukene på samme sted, hos en gjeng polakker. Den uheldige bileieren fikk faktisk igjen felgene sine.

Du har jo selv kjøpt navideler fra øst-europa. Hvor tror du bilene som ribbes kommer fra? Det er jo ikke som om det kryr av 7-serier der borte, og at de vrakes over en lav sko.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men har vært borti felgtyverier før, hvor det gikk noen dager før politiet fant alt som var forsvunnet i området de siste ukene på samme sted, hos en gjeng polakker. Den uheldige bileieren fikk faktisk igjen felgene sine.

Du har jo selv kjøpt navideler fra øst-europa. Hvor tror du bilene som ribbes kommer fra? Det er jo ikke som om det kryr av 7-serier der borte, og at de vrakes over en lav sko.. ;)

Er vel forøvrig samme navi i 3-serie, 7-serien og X5 (X3 og 5-serien også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, så regner jeg da med at folk har forsikring på felgene sine? Dvs, at man evt har forhøyet tilleggsutstyrsforsikringen hvis verdien er over det normale.

Nå har jeg ikke noe superspenstige felger utover "normale litt bredere alufelger" på verken BMW'en eller de andre, og heller ikke tilleggsforsikret et eneste hjul når jeg har hatt det. Jeg synes det burde vært helt unødvendig å måtte tilleggsforsikre felgene fordi noen kleptomaner ikke vet forskjell på ditt og mitt og jeg anser det som forsikringsselskapets oppgave å sette bilen min tilbake i den stand den var så lenge jeg kan bildedokumentere hvordan den var før tyveriet/skaden.

Jeg bruker låsebolter og hvis bandittene har med seg utstyr til å få opp disse så er det ikke meningen jeg skal ha dem.

En helt annen sak er hva som skjer med vedkommende hvis jeg skulle ferske noen i å tafse på hjul eller bil, det være seg enten de er nordmenn eller ikke :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...