EirikL Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Har sett litt på denne E-30 320 touringen på Sunndalsøra. Nå har prisen droppet 6000 og den har plutselig gått 2000 km mindre Er det noen som kjenner til bilen og er den eventuelt verdt å vurdere som en rimelig bruksbil? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 238#bilder
635csi Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Har ikke sett bilen "live", men har fulgt med den på AutoDb, og den har stått der ganske lenge. Bilen ser forsåvidt grei ut, og jeg vil anta at det er automatkassen som gjør den litt "tungsolgt". Det var først felgene som vekte min interesse, ellers er det vel ikke noe spesielt med denne bilen. Jeg ville heller ha vurdert en 325iT i stedet. Touringene varierer mye i pris ser jeg. Ring ham og hør hvorfor km.standen plutselig har blitt mindre nå
EirikL Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Har prøvd å finne en 325 touring, men har et budsjettak på 50000 og finner ingen som er prisen verdig. Skal ringe og høre med karen om km-standen, ja. Det virker jo litt snodig Har du forresten noe erfaring med automatkassene i E30?
Springsteen Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Hvis km er gått ned fra 235' til 233' kan jo dette bare være at han har lagt inn et ca tall først (for så finne et litt nærmere ca. tall )
EirikL Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Det stod 229' i den nye annonsen der prisen var satt til 22000. Har snakket med fyren. og den har gått 234'. To små bulker på panser, slitte seter og den ene bremsekalipperen bak henger seg opp av og til. Kan jo hende jeg gir et skambud og ser hva som skjer. Han hadde tatt bilen som delbetaling på en annen bil og nå stod den bare der.
635csi Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Blir jo fort noen kroner å fikse den helt opp da, men sånn er det jo med gammel bil Har ikke noen erfaringer med automat på E30 nei, annet enn at det er behagelig å kjøre automat generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå