Rogern Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Kjøpte jo en hel e36m3 i sverige for 1 år siden. straks jeg kom over grensa begynnte den å kutte hvis jeg blir liggende bak trafikk å "demmle". Det skjer bare ved ca 2000 o/min og akkurat ved gasspådrag. skjer bare av og til og på både kald og varm motor. Alt ble flyttet over på et norskt karrosseri og godkjent i sommer. Har nesten ikke kjennt dette etter at en innsugslange ble satt ordentlig på plass, men nå er det tilbake av og til En kompis av meg med m5 3,8 sier hans bil også er sånn at den kutter litt ved gasspådrag etter lav turtallkjøring. Noen som har tips??
Øyvind L. Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Kjøp ny TPS. Den koster rett under 1000 lappen hos BMW.. Den har en tendens til å fuske på S motorene til BMW. TPS er det potmeteret som sitter i enden av gass spjeldene i forkant av motoren.
Rogern Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Takk for svar! Hadde værtr kjekkt om det hadde vært den Blir det nr 8 på bildet? aner ikke hva tps står for..
Øyvind L. Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Er nr 8 på bildet ja.. Ikke sikker det er den som feiler, men er den billigste plassen å begynne. TPS= Throttle Position Sensor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå