Gå til innhold

min E46 320ci M pakke...

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) Er enig der ja,digger den fargen og er kjempefornøyd med den :wink: den har ikke vært på stend og det skal såvidt jeg vet ikke være noe E46 coupe med denne fargen i Bergen pr dags dato..vet det er noen touringer og et par E36 i estoril blå men..?

hmm...da er det iallefall to:)

Bilen din kom forresten opp på facebook'en min før idag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice :)

hadde pengene vært der hadde det blitt 2.bilen

:) takk...jeg er såpass fanatisk at dagen min straks er blitt myye bedre kun ved å høre at noen jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er sier at bilen er fin hehe... :bmw::wink:

hehe, gøy å høre.

E glede meg te e får lappen igjen :) Leite etter prosjekt jeg kan holde på med. Helst e36, men ikke så lett å finne. E36 er så sykt overprisa er skummelt.

Men bmw er bmw :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) takk...jeg er såpass fanatisk at dagen min straks er blitt myye bedre kun ved å høre at noen jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er sier at bilen er fin hehe... :bmw::wink:

hehe, gøy å høre.

E glede meg te e får lappen igjen :) Leite etter prosjekt jeg kan holde på med. Helst e36, men ikke så lett å finne. E36 er så sykt overprisa er skummelt.

:D lenge til du får lappen tilbake da? ja BMW er ikke billig ,men er jo greit og sån sett..kvalitet koster hehe.. jeg håper på å få meg en E36 som banebil etterhvert...sef lyst på M3 men det blir alt for dyrt så en 325i er vel nærmere sansynlig.. men er litt i tvil nå da for flere har sagt at jeg burde bruke E30 som banebil da de funker bedre til det.. hadde en E36 før denne og "falt" nok litt for den typen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er enig der ja,digger den fargen og er kjempefornøyd med den :wink: den har ikke vært på stend og det skal såvidt jeg vet ikke være noe E46 coupe med denne fargen i Bergen pr dags dato..vet det er noen touringer og et par E36 i estoril blå men..?

hmm...da er det iallefall to:)

Bilen din kom forresten opp på facebook'en min før idag :lol:

vet det har vært en på "besøk" fra rogaland distriktet ,kan det hende det er den du har sett? eller har du observert den flere ganger? kjenner så mange bil entusiaster så trodde jeg hadde vist om/hørt om vist det dukket opp en lik.. hehe...ja det er Estoril invasjon over ALT nå hihi.. nei det var vel gjerne på EVO sin side den dukket opp? evogruppen på facebook .. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gøy å høre.

:D lenge til du får lappen tilbake da? ja BMW er ikke billig ,men er jo greit og sån sett..kvalitet koster hehe.. jeg håper på å få meg en E36 som banebil etterhvert...sef lyst på M3 men det blir alt for dyrt så en 325i er vel nærmere sansynlig.. men er litt i tvil nå da for flere har sagt at jeg burde bruke E30 som banebil da de funker bedre til det.. hadde en E36 før denne og "falt" nok litt for den typen ja..

6.månede igjen te jeg kan begynne å ta den. gått fort til nå, men.

Hadde e36 selv, å har litt lyst på det igjen.

E36 funker fet til bane bil den :wink: må bare gjøre litt med de ;)

hvem har vel ikke lyst på en m3 :lol: Sikler på en m3 e30 til en borti nabo laget.. så sykt strøken.

var til salg just får 179k. blir litt mye det får meg enda.

Må bare hvis den :P

ohehxcms11gw5qg16fuu.jpg

hrkv1sywolqf6kg6t5cm.jpg

men ikke noe snakk om den:P

Din coupe mi snakke om her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker e46 dette :)

fineste fargen og de dotz felgene passa utrolig bra til bilen.

hadde kanskje gjort seg med litt mer senk framme. senkeskåler f.eks.

stussa litt på det blå skiltet som vises i bakgrunnen her. vet du hva det betyr? :-k

q59hx0bjseizxpozcqy3.jpg

fin bil du har da:)og fine bilder:)ja eg ser au på skilte bak der :?: noen som veit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...