Gå til innhold

min E46 320ci M pakke...

Anbefalte innlegg

:) så der falt jeg over tråden til denne bilen. jeg som bor 2 min fra jæger og ser den relativt ofte. en lekker bil for å si det mildt. var også på bmwccn treffet på jæger for litt siden. er en meget flott bil og det skulle vært flere av ditt kjønn som er like bimmer-frelst som du.

kompressor sier du.... det kan bli veldig interessant. var det ikke din bil som ble kverket i en lastebil i området fløyfjellstunnelen? eller er jeg langt på bærtur nå :?:

min neste bimmer blir selvfølgelig en e46 coupe :D

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) så der falt jeg over tråden til denne bilen. jeg som bor 2 min fra jæger og ser den relativt ofte. en lekker bil for å si det mildt. var også på bmwccn treffet på jæger for litt siden. er en meget flott bil og det skulle vært flere av ditt kjønn som er like bimmer-frelst som du.

kompressor sier du.... det kan bli veldig interessant. var det ikke din bil som ble kverket i en lastebil i området fløyfjellstunnelen? eller er jeg langt på bærtur nå :?:

min neste bimmer blir selvfølgelig en e46 coupe :D

stå på!

:love: ja det er synd det ikke er flere jenter..ja tenker ESS skrupresse,260hk ca.. blir greit det :) satser på å kjøre nedover til våren.. stemmer at jeg ble på kjørt av en trailer i eidsvåg tunellen..2 år siden..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, med perfekt farge! :D

Jeg likte denne bilen utrolig godt! Som sagt tidligere her er det jo helrått å være jente å være så opptatt av BMW som deg! :P Konge!

Ta vare på denne bilen, og få "smittet" noen flere jenter til å bli BMW frelste! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, med perfekt farge! :D

Jeg likte denne bilen utrolig godt! Som sagt tidligere her er det jo helrått å være jente å være så opptatt av BMW som deg! :P Konge!

Ta vare på denne bilen, og få "smittet" noen flere jenter til å bli BMW frelste! :P

:klemme: smitte har jeg prøvd på men nå er jo jeg blitt hele 28 år og mine veninner har liksom grodd fast i sine egne interesser,desverre.. er jo noen der ute og de skal jeg prøve å få tak i via klubben.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott! :) 28 er jo ingen alder :P hehe :)

Ja, du er med i bmwccn også du? :D Dette er jo helt knall! En jente som er BMW frelst er ikke hver dag man ser, og dette er jo nice! :D

Er selv medlem i bmwccn og synes det er en artig klubb å være medlem i :)

Men en gang til, nydelig bil du har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott! :) 28 er jo ingen alder :P hehe :)

Ja, du er med i bmwccn også du? :D Dette er jo helt knall! En jente som er BMW frelst er ikke hver dag man ser, og dette er jo nice! :D

Er selv medlem i bmwccn og synes det er en artig klubb å være medlem i :)

Men en gang til, nydelig bil du har! :D

hvilken region er du medlem i? takker,bukker og neier på både min og bilen sine vegne :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg det er, men har hatt så utrolig mye å gjøre etter sommeren, så har ikke fått tid til å følge det opp :( Men fra våren av, når je får den ut fra vinterlagring, så skal jeg komme på ALLE store treffene og ALLE de små treffene :D Er så sinnsykt gøy å treffe andre som også er utrolig glade i BMWen sin :D

Var ikke på Våler i år heller, men dit skal jeg til året! :P

Hehe. Du synes det var bra der du også ja? Jeg har hørt flere har sagt at treffene på Våler har vært bra :P Jeg var jo som sagt på Rudskogen, og jeg synes det var sinnsykt gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...