BMWentusiasten Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 så der falt jeg over tråden til denne bilen. jeg som bor 2 min fra jæger og ser den relativt ofte. en lekker bil for å si det mildt. var også på bmwccn treffet på jæger for litt siden. er en meget flott bil og det skulle vært flere av ditt kjønn som er like bimmer-frelst som du. kompressor sier du.... det kan bli veldig interessant. var det ikke din bil som ble kverket i en lastebil i området fløyfjellstunnelen? eller er jeg langt på bærtur nå min neste bimmer blir selvfølgelig en e46 coupe stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 så der falt jeg over tråden til denne bilen. jeg som bor 2 min fra jæger og ser den relativt ofte. en lekker bil for å si det mildt. var også på bmwccn treffet på jæger for litt siden. er en meget flott bil og det skulle vært flere av ditt kjønn som er like bimmer-frelst som du.kompressor sier du.... det kan bli veldig interessant. var det ikke din bil som ble kverket i en lastebil i området fløyfjellstunnelen? eller er jeg langt på bærtur nå min neste bimmer blir selvfølgelig en e46 coupe stå på! ja det er synd det ikke er flere jenter..ja tenker ESS skrupresse,260hk ca.. blir greit det satser på å kjøre nedover til våren.. stemmer at jeg ble på kjørt av en trailer i eidsvåg tunellen..2 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Nydelig bil, med perfekt farge! Jeg likte denne bilen utrolig godt! Som sagt tidligere her er det jo helrått å være jente å være så opptatt av BMW som deg! Konge! Ta vare på denne bilen, og få "smittet" noen flere jenter til å bli BMW frelste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Nydelig bil, med perfekt farge! Jeg likte denne bilen utrolig godt! Som sagt tidligere her er det jo helrått å være jente å være så opptatt av BMW som deg! Konge! Ta vare på denne bilen, og få "smittet" noen flere jenter til å bli BMW frelste! smitte har jeg prøvd på men nå er jo jeg blitt hele 28 år og mine veninner har liksom grodd fast i sine egne interesser,desverre.. er jo noen der ute og de skal jeg prøve å få tak i via klubben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Det er flott! 28 er jo ingen alder hehe Ja, du er med i bmwccn også du? Dette er jo helt knall! En jente som er BMW frelst er ikke hver dag man ser, og dette er jo nice! Er selv medlem i bmwccn og synes det er en artig klubb å være medlem i Men en gang til, nydelig bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Nydelig bil, sett den flere ganger her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Det er flott! 28 er jo ingen alder hehe Ja, du er med i bmwccn også du? Dette er jo helt knall! En jente som er BMW frelst er ikke hver dag man ser, og dette er jo nice! Er selv medlem i bmwccn og synes det er en artig klubb å være medlem i Men en gang til, nydelig bil du har! hvilken region er du medlem i? takker,bukker og neier på både min og bilen sine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Nydelig bil, sett den flere ganger her i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Tror(håper) jeg er medlem i østfold hehe Er i allefall der jeg bor, så regner med at jeg er medlem her Men er ikke sikker hehe Godt spørsmål det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Tror(håper) jeg er medlem i østfold hehe Er i allefall der jeg bor, så regner med at jeg er medlem her Men er ikke sikker hehe Godt spørsmål det der hehe..men har du ikke vært på treff med klubben da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Jo, var på treffet på Rudskogen i mai/juni Er medlem i Østfold Sjekket nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Jo, var på treffet på Rudskogen i mai/juni Er medlem i Østfold Sjekket nå hehe ok,men det er vel regionale treff hos dere og sant? sitter i styret i hordaland selv.. var du på Våler treffet og eller? jeg var 1 gangen..kjempe gøy kommer nedover til Rudskogen til våren igjen ,gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Det tror jeg det er, men har hatt så utrolig mye å gjøre etter sommeren, så har ikke fått tid til å følge det opp Men fra våren av, når je får den ut fra vinterlagring, så skal jeg komme på ALLE store treffene og ALLE de små treffene Er så sinnsykt gøy å treffe andre som også er utrolig glade i BMWen sin Var ikke på Våler i år heller, men dit skal jeg til året! Hehe. Du synes det var bra der du også ja? Jeg har hørt flere har sagt at treffene på Våler har vært bra Jeg var jo som sagt på Rudskogen, og jeg synes det var sinnsykt gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Fin bil med nydelig farge Clubsportsplittere tror jeg kunne vært kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Eeeevig deilig bil (= Er drømmen det der <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå