estorilskreppa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ja jeg er absolutt ikke noe fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 ja jeg er absolutt ikke noe fotograf Kan komme mye godt ut av å prøve å herme litt etter noen favorittbilder her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 hmm tja,jeg har noen gode venner som jobber som bilfotografer så fine bilder av bilen min har jeg en del av men akkurat dette var nok tatt av meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hmm tja,jeg har noen gode venner som jobber som bilfotografer så fine bilder av bilen min har jeg en del av men akkurat dette var nok tatt av meg selv.. Ja, de så jo ganske proffe ut de bildene inni den tunnelen eller hva det er. Med lilla lys, men hadde vært enda kulere med skikkelige bilder hvor virkelig fargen på bilen kommer frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 nå skal jeg legge meg men kan hive ut noen fine noen i morgen natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Fått bestilt Kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 den er på plass for lenge siden den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Skal du på Vålerbanen imorgen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 den er på plass for lenge siden den så bra har du forsterket innamaten eller? å mye effekt har du nå ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 har ikke gjort noe annet enn å få på Ksport bremser(de er av igjen nå for øyeblikket) efekten skal i følge ess tuning være 270hk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 høres bra ut men trenger du ikke forsterke innmaten? stempel, råder ol. har lyst på kompressor selv men gidder ikke begynne å demontere hele motoren og bruke penger på innmat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 neida trenger ikke det.. spurte de på ESS men det eneste som kunne være greit var å bytte til bedre bremser,eventuelt 330 bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 såpass da må innmaten være ganske sterk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 nice hadde pengene vært der hadde det blitt 2.bilen takk...jeg er såpass fanatisk at dagen min straks er blitt myye bedre kun ved å høre at noen jeg ikke kjenner og ikke vet hvem er sier at bilen er fin hehe... hehe, gøy å høre. E glede meg te e får lappen igjen Leite etter prosjekt jeg kan holde på med. Helst e36, men ikke så lett å finne. E36 er så sykt overprisa er skummelt. Men bmw er bmw lenge til du får lappen tilbake da? ja BMW er ikke billig ,men er jo greit og sån sett..kvalitet koster hehe.. jeg håper på å få meg en E36 som banebil etterhvert...sef lyst på M3 men det blir alt for dyrt så en 325i er vel nærmere sansynlig.. men er litt i tvil nå da for flere har sagt at jeg burde bruke E30 som banebil da de funker bedre til det.. hadde en E36 før denne og "falt" nok litt for den typen ja.. 6.månede igjen te jeg kan begynne å ta den. gått fort til nå, men. Hadde e36 selv, å har litt lyst på det igjen. E36 funker fet til bane bil den må bare gjøre litt med de hvem har vel ikke lyst på en m3 Sikler på en m3 e30 til en borti nabo laget.. så sykt strøken. var til salg just får 179k. blir litt mye det får meg enda. Må bare hvis den men ikke noe snakk om den:P Din coupe mi snakke om her Hahaha, min bil denne E30 M3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
estorilskreppa Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå