Alecken Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Har skifta servopumpa mi da den forrige lagde masse ulyder osv... Når jeg var ferdig oppdaget jeg at den ble helt skjev. Jeg har brukt alle de samme skruene som fra den forrige og har sammenlignet begge pumpene for å se at det var rett. De var helt identiske. Jeg husket ikke om det så slik ut før den skiftet den også.. Når jeg startet bilen ble det litt sånn gyngelyd. Jeg regner med det er fordi reima er slakk (veldig slakk ), så skal stramme opp og prøve igjen... men ser dette normalt ut? : Har forresten også prøvd å legge skiver imellom festene.. men det hjelper fint lite.
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 har du sjekket delenummer på begge pumpene?
jensemann23 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 lignet litt på den m40 servopumpa jeg har liggende, du kan få den billig hvis det viser seg at den passer
Alecken Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Jeg er helt sikker på at det er samme pumpe. Jeg hadde av begge og sammenlignet. Helt identiske.
janerik171187 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 hva med å flytte reima til andre reimhjulet? ser ut som at det passer bedre, om ikke det er til noe annet da
Alecken Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Har jeg virkelig oversett det der?! Tror jaggu du har rett!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Er ac reim på de yterste sporet på veiven min i allefall..
Alecken Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Takk! skjønner ikke at jeg har oversett dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå