Ceylon Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Jeg er meget interesserti den alpina diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Siden den er tilsalgs igjen, kom med pris. Hva vart den "solgt" for sist gang. Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 jeg er også int. send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Hardcore Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 har bud på 4000,- ferdig ombygget til 3:64 (orginal 325) utveksling. Bud kom på PM. Budet på bremsen med 2:79 utveksling havna på 3500 sist. Men ble aldri solgt grunnet kjøper som ikke tok kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 send meg en pm så blir vi enige da:) evn. logg deg på msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 da har jeg fått bud på 4100,- for bare Alpina-diffen uten ombygging. Dette er høyeste bud og bud-runden står åpen til 12 (lunsh) imorgen, 10 sept.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 bur på 4200 er mottatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 det ble ganske mange PM`er fra 2 stk her nå... så om de kan ta resten her på tråden, hadde det vert fint... er litt mer troverdig for dere to også, så slipper jeg å være mellom-mann og videreføre budet om hverandre dere vet selv hva budet ligger på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 fikk "først" bud på 4200, da jeg trodde jeg måtte bygge den om for denne prisen, men fikk rett etterpå bud på 4300,- for bare Alpina diffen. Husk at det er lettere for meg å selge den til den som har høyeste pris for kun Alpina diffen. En hundrings ekstra i prisen for å bygge den om er ikke nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Laudurup har fortsatt bud på 4300... Står den kl 12, så er den hans. Vennligst legg bud her, ettersom det blir mye PM`er å holde kontroll på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Da er budronden over. og Laudrup stakk av med det høyeste budet... Jeg tar kontakt etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå