slubben Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 abs lyset og asc lyset begynnte å lyse på bilen min, så jeg tok en diagnosetest. fikk opp følgende melding (bilde).. noen som kan hjelpe meg med litt råd om dete kan være rett, eller om jeg bør bruke et annet program? bildet er litt dårlig, så det må blåses opp i full skjerm...
tmice Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Har ikke lest av Bosch sin diagnose, men det er vel noen her som kan det. Ville tippet ABS sensor som har tatt kvelden. Da lyser det å sa fall i lampene du har fått lys i !
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Var så dårlig det bilde som kom opp. Men er bare å fyre ja
tmice Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Så nå bra jeg da, måtte bare maximere vinduet.... http://images.bimmers.no/files/fq86x0xqog6zjd49l623.jpg
tmice Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Single diagnosis ABS/ASC - Status: ERROR. 6 Front right speed sonsor faulty OR ABS-inlet valve 68 Wheel sensor: rear right 67 CAN ERROR Dette står det inkl noe om hardware software o.s.v.... men det er vel dette du trenger..
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Ville sjekket sppenning på batteri, og dynamo. Deretter ville jeg gått inn og lest av givere direkte. Men kan være 1 feilkode som har oppstått som ligger latent.
slubben Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 når bilen ikke er i gang, er spenningen på 12,2 volt, når jeg starter bilen og dynamoen da er i gang, er spenningen på rett rundt 14 volt. men gå inn å lese av givere direkte? hvordan gjør jeg det da?
slubben Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 men hvorfor får jeg resultatet av diagnosetesten opp på denne måten da? bruker jeg feil program?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå