Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jess, lurer bare på om denne dersom defekt resulterer i både null gnist og ikke bensin?

Har gjort ledningsnettbytte fra pre- facelift og stripset bare føleren. Bilen fyra og gikk fint, men under en liten testrun løsnet den litt og fikk seg en smell, satt den på plass igjen å kjørte inn i garasjen, neste dag var bilen helt dø. null gnist og ikke bensin.

Noen forslag?:)

Skrevet

ikke samme plass nei, stripset den inn i holderen til pre-face holderen da det ikke er hull i blokka til braketten fra facelift føleren. Avstanden er den samme ja og bilen gikk i en time, parkerte den og neste dag helt dødt.

Skrevet

oi, er det kritisk for at den skal starte, betyr da at jeg hadde flaks å traff tann 15 når vi stripset den på? hmm, skal sjekke etter hull igjen, ,men ikke funnet noe enda desverre:(

Tusen takk for svar;)

Skrevet
oi, er det kritisk for at den skal starte, betyr da at jeg hadde flaks å traff tann 15 når vi stripset den på? hmm, skal sjekke etter hull igjen, ,men ikke funnet noe enda desverre:(

Tusen takk for svar;)

hvis du kan og time opp en motor så gjør det, og fra åpenrommet på triggerhjulet der det mangler 2 tenner, og mot venstre teller du deg til tann 15 og der er også hullet til brakketen,

Skrevet

Det skal være hull i blokka for den på preface. Men du må jo ha en brakett som føleren skal sitte på. Hullene er i forkant av blokka mot radiator.

Skrevet
Det skal være hull i blokka for den på preface. Men du må jo ha en brakett som føleren skal sitte på. Hullene er i forkant av blokka mot radiator.

Hvordan gikk det til slutt med bilen din conan? Har fulgt med på trådene dine da jeg har hatt mye av de samme problemene.

Braketten har jeg fra face motoren, men har ikke funnet hulla. Skal sku i dag så skal sjekke litt nøyere;)

Skrevet

hulla er der og de er på motsatt side av der du har stripset(!) føleren din.

få orden på det så vil du kunne slippe unna alskens rare problemer

Skrevet

joa, biljævelen startet den men vil ikke gå på tomgang etter bytte til facelift nett. Kan dette ha med mangel på sensoren til pluggledninga og gjøre?? skjønner ikke helt, men bilen går som bare det ellers.

Skrevet

min gikk en kveld for å så være helt død neste dag, null gnist og null bensin.. hmm, min gikk på tomgang dog på 500 rpm, men jeg har føleren på pluggledningen. tok hele pluggrailen fra face motoren og flyttet over..

Skrur forresten i spydeberg så om mulig kan vi jo utveksle litt kunnskap en dag for å få fart i bilene;)

Skrevet

Hvor i spydeberg er dette da? kjører forbi der vær dag jeg se, send meg adr på pm og jeg skal dette innom en dag jeg vettu :) Når er du der som regel og skrur da?

Skrevet
Hvor i spydeberg er dette da? kjører forbi der vær dag jeg se, send meg adr på pm og jeg skal dette innom en dag jeg vettu :) Når er du der som regel og skrur da?

Tja aner ikke hva adressa er, men ligger ved essen bil på industriområdet ved e18. Blir nok ikke så mye skruing da bilen er i orden nå:) Fant hullene til braketten også, de var plugget, men etter litt slit gikk det i orden. Ikke helt sikker på om det var triggerføleren eller dårlig kontakt pga fuktighet som var årsaken enda, men nå fungerer det ihvertfall:):)

Er bare litt småplukk igjen men blir nok et par kvelder før gatebil. Kan sende deg en pm en dag jeg reiser nedover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...