Nytern Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Som topic sier, selger en e28 525i med manuelt gir og supermasse deler. Den er avregistrert, men suser og går, kjørte 15mil med den i dag. Morsom, sprek bil. Rustmessig er den ikke så ille angrepet i forhold til andre jeg har sett. Kan nevne at det bl.a følger med 3 sett med alufelger. Hakke styring på delene, men det er kasser med altmulig rart, diff, komplett eksos, drivaksler, div understellsdeler. Helt nye bremser på brakka. Starter lett, supermorsom bil! 4000,- Jeg kan nås her på forumet eller på tlf 97959952 hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Tar bilder så fort det blir lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Her er noen bilder vett, ordner bilder av delebeholdningen senere i dag. Hvis det er interesse for det! Mye moro igjen her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Forresten, diffen som står på nå er en eller annen sperrediff. Den som følger med vet jeg nada om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 pris ca? hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Tynset! Pris, jeg er ikke helt sikker for å være ærlig. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Okok, jeg får komme med en pris... 5000,- for rubbel og bit.. Følger som sagt med masse deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Oh, nå har den tilogmed varmeapp igjen. Flaks at jeg hadde 6 varmeappmotorer liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Kan byttes i bilstereo eller felger til e39! Evt andre gromparts til e39 og andre morsomme ting er interessant. Ta kontakt uansett, bilen står i veien og jeg er ganske åpen for forslag uansett hva det måtte være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Synd du bor langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Veldig enig! Bor igrunn langt unna alt. Men det er verdt turen vil jeg påstå.. Venter spent på forslag her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 hvordan stereo er du ute etter? har en alpine 4 kanals og rockford 10" basse i kasse.. ny basser og lite brukt forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Noe sånt noe igrunn, helst noe som gir litt trykk selvom jeg har et hermetisk lukket bagasjerom Har du noe specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 jeg har egentlig lite spesc.. men kan se hva jeg finner ut i morgen.. for da skal jeg dit hvor dette ligger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg