jenaas Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Heisann!! Har en 2006 320d touring som desverre ikke har soundsystem. Lyden i anlegget synes jeg er overraskende bra, men er det noen oppgraderinger som kan gjøres iforhold til evt å bytte høytalere i dørene? I såfall noen som har oversikt over hva som kan brukes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Mange gode tips på denne linken. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=136594 Enkleste oppgraderieng er å benytte orginle høyttalere fra de bedre stereo pakkene. Det er dette jeg har tenkt å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Har montert komplett stereo i en E90 sedan, og det jeg kan si er hvertfall med høytalerene forran er det veeeldig trangt, er ikke mange cm de kan bygge ut. Så endte med å finne et MBquart frontsett som bygde lite (under 4 cm) og det gikk akkurat. Blei knall lyd i frontsettet når det ble koblet opp mot forsterker, grei plassering for å få et litt høyere lydbilde en vanlige biler med høytalere i bunn av dørene, og i kickpanel osv.. Brukte dette på en 2 kanaler på 2x60 watt rms. Strevde litt med å ta ut klima kntrolleren, den satt fast! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå