drunken' Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Som sikkert noen fikk med seg la jeg en 320i delebil ut for å sjekke interessen for en god stund tilbake. Og etter mye styr og mange telefoner, har jeg endelig fått henta bilen som nå står i verkstedet! Bilen er en 95 mod. E36 320i som har gått 260 000 km. Alt av deler skal selges! Spørsmål tas her eller på PM for å holde orden! Kom med seriøse bud! Liten oversikt: Grillramme - Steinsprut, ingen bulker. Grill - Fin stand, noen småkornet steinsprut. Dører - Grei stand, litt overflaterust på begge. Profftonede ruter rundt hele - Helt fine, litt lim etter bakrutesenker bak. Sideskjørt - Småsprekker, ellers bra. Bakfanger - Hel og fin, dårlig lakk Bakvinge - Dårlig lakk, to små uvesentlige sprekker, baklys fungerer. Bagasjeluke - Fin stand, ingen rust! Frontlykter - Ei bra og ei dårlig lykt Interiør generelt bra, strøkne mørkeblå seter spesielt bak, foran er det ett lite svihull på førersete. Strøkne sidepaneler Slitt girkule Håndbrekk grei stand Ratt med airbag i grei stand Takluke fungerer Alt annet elektrisk fungerer! Motor tikker litt, kan være pga dårlig olje etter å ha stått hele vinteren. Drivverk og bremser er dårlig. DELER SOM ER SOLGT: - M-speil - M-frontfanger - Høyre belte bak - Lyktesenkere - Baklykter - Elrutemotor sjåførside - Innerskjermer begge sider foran - Luftfilterboks - Framskjermer - Strippa karosseri - Takluke komplett - Bagasjeromsteppe - Høytalerdeksel begge sider foran - Panser - Gulvteppe - Gulvmatter - Håndbrekk - Askebegere midtkonsoll - Plastdeksel over vindusviskere - Styresnekke - Girkasse - Felger - Ratt - Tanklokk - Airbagdeksel pass.side. - Beltemutterdeksel begge sider, over - Slepekrok - Sokkel til blinklys v.side. - Panserhengsler - Plate som panserlås går nedi - Viftedeksel - Eksos bak kat. - Dynamo - Frontlykter - Frontblinklys - Bremsecalipter h.side foran - Tanklokk - Airbagdeksel på dashbord pass.side - Beltemutterdeksel over begge sider - Differential Bilder: Rust dør Hull førersete Ingen rust på bagasjelokk Steinsprut panser Sprekk sideskjørt, foran på den ene og bak på den andre Sprekker vinge
djscream Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 hei jeg trenger en dings fra sikkrings boksen mest sannsynlig, har ikke funnet ut årsaken til at bilen min ikke starter, men får snart svar, så bare lurte på om det var mulighet for å plukke ut den delen jeg evt trenger:)
drunken' Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Det skal nok gå bra det! Send meg PM med info om hva du trenger du, så skal vi nok ordne det!
Kobar Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 hvor er Tolga? trenger panser og framskjerm. men bor i rogaland..
drunken' Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Gulesider: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=3 ... &scrollY=0 Ligger 33,5 km sør fra Røros og 202.1 km nord for Elverum!
drunken' Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Girkassa er faktisk veldig bra, er tight og fin. Like tight og fin som på min 318is som har gått 180 000 km! Kom med ett bud på kassa du, kan ta det på PM hvis du vil det!
babjorn Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Hvor mye for Profftonede rutene på siden forand å siden bak ? (ikke front ruta å bak ruta) hvis dette er mulig å sende Bor i Tønsberg.
duemorty Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 hva ska du ha for høyrefrontlykt,frontfanger,nyrer og baklykter?
duemorty Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 hva ska du ha for høyrefrontlykt,frontfanger,nyrer og baklykter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå