Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper mye med å tone rutene.. :wink:

Jeg fikk det gjort hos et firma, de tok ikke ut noen av rutene: Tok kun av dørtrekket foran og pakningen rundt ruten bak. Samt skjærte til filmen så den lå perfekt på utsiden av ruten før de lå den inni

Rutene foran kan være litt trøblete pga at vinduet går opp og ned når du åpner døren så har det visst lett for å slippe i kanten. På min skjærte de av filmen 5mm fra toppen av vinduet, noe du ikke ser når vinduet er oppe. Men er visst andre som mener man kan file kanten el noe slikt..

Ville iallefall hatt en god film :) (altså ikke biltema)

Skrevet

sota den ene ruta forran på min e36 idag.

brukte neglelakk rundt slik at den ikke slipper tak når ruta går opp å ned.

ble bra :)

Skrevet

jeg tar av dørpanelene, da ser en resten sjøl hvordan du får ut ruta :) men jeg mener ruta må ut !! bruker bilextra filmen, den syns jeg er best :) ta en helt vanli stålfil som alle damer bruker til å file neglene med :D fil rundt alle kantene, bruk blank klarlakk i ett tynt lag med en tynn pensel :) dette holder veldi bra hos meg i allefall :) husk, vask rutene skikkeli godt med nylonvask eller jif skurekrem eller noe i den duren, før du legger filmen. ver sikker påatt den er helt fri for fett og smuss :) garantert godt resultat :)

Skrevet

bak er ganske vanskelig for rutene er så kromme, men går fin med litt TLC, foran av med panelet, opp med lista på innerkant av vinduet og trykk i micro bryteren, eller låsen på døra, så er det bare å sote i vei... gjort det 3 ganger, like bra hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...