leif harald Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Skal sote alle 4 sidertene på min e36 coupe. hvordan er det å ta ut rutene får å få det skikkelig? vanskelig? blder? bilen, tror den blir mye tøffere med sota ruter. eller hva?
_buzz_ Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Hvis du tar en titt på den her linken, så ser du hvordan du får ut rutene bak! Lett jobb som tar ca 5 min! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9777 Rutene frem kan jeg ikke hjelpe deg med, men anntar at dørpanelet må av!
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Hjelper mye med å tone rutene.. Jeg fikk det gjort hos et firma, de tok ikke ut noen av rutene: Tok kun av dørtrekket foran og pakningen rundt ruten bak. Samt skjærte til filmen så den lå perfekt på utsiden av ruten før de lå den inni Rutene foran kan være litt trøblete pga at vinduet går opp og ned når du åpner døren så har det visst lett for å slippe i kanten. På min skjærte de av filmen 5mm fra toppen av vinduet, noe du ikke ser når vinduet er oppe. Men er visst andre som mener man kan file kanten el noe slikt.. Ville iallefall hatt en god film (altså ikke biltema)
Dirty Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 sota den ene ruta forran på min e36 idag. brukte neglelakk rundt slik at den ikke slipper tak når ruta går opp å ned. ble bra
øystein andre Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 jeg tar av dørpanelene, da ser en resten sjøl hvordan du får ut ruta men jeg mener ruta må ut !! bruker bilextra filmen, den syns jeg er best ta en helt vanli stålfil som alle damer bruker til å file neglene med fil rundt alle kantene, bruk blank klarlakk i ett tynt lag med en tynn pensel dette holder veldi bra hos meg i allefall husk, vask rutene skikkeli godt med nylonvask eller jif skurekrem eller noe i den duren, før du legger filmen. ver sikker påatt den er helt fri for fett og smuss garantert godt resultat
///Mysild Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 bak er ganske vanskelig for rutene er så kromme, men går fin med litt TLC, foran av med panelet, opp med lista på innerkant av vinduet og trykk i micro bryteren, eller låsen på døra, så er det bare å sote i vei... gjort det 3 ganger, like bra hver gang...
leif harald Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Hvilken film er og anbefale da? biltema er ikke noe bra eller? har både biltema, bilextra og mekonomen runt dørene hr.
StianA Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 http://www.solfilmhalvpris.no disse selger gode solfilmer syntes jeg i hvertfall.
2M@s Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 http://www.solfilmhalvpris.nodisse selger gode solfilmer syntes jeg i hvertfall. Har også kjøpt film der, bra kvalitet på filmen og den tåler å krympes med varmluftpistol. Forøvrig min 320 coupe som er i galleriet der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå