tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 126000 er siste bud på... å jeg får vite om ca 1 til 2 timer fra nå om han skal ha bilen, da lånet blir innvilget eller ei...... tar han den får han den, om det ikke kommer flere bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Større motor ja *fnis* Du koser deg nå ser jeg, med "the big diesel" Må vel hente meg en 330d, med 204 hk, skal det bli stilt da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Større motor ja *fnis* Du koser deg nå ser jeg, med "the big diesel" Må vel hente meg en 330d, med 204 hk, skal det bli stilt da :) Hihi Men ja, du får mer ponnier da, men jeg styler den nok opp bedre ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Større motor ja *fnis* Du koser deg nå ser jeg, med "the big diesel" Må vel hente meg en 330d, med 204 hk, skal det bli stilt da :) Hihi Men ja, du får mer ponnier da, men jeg styler den nok opp bedre ;D Da bør du ha COPYRIGHT på tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleta Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 ble den solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Har ikke fått noe tlf enda... så det er bare å sende bud på PM. Men jeg regner med at han tar den, han har fått lån, var bare forsikringen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Da var SMYKKET solgt.... sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hva gikk den for om det er lov og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Siste bud kom faktisk kl 0200 i natt! Bare spør du, man forspør seg aldri! Å jeg lar alltid kunden få beholde prisen han har gitt for bilen for seg selv. Men du kan spørre han selv når han kommer inn her, noe han ville gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg