Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er jeg da helt klar over, men vi vet da begge to at det er MANGE som gjør dette. Problemet er at jeg ikke kjenner noen som gjør dette. Benytter derfor denne tråden til å få kontakt med folk som kan fikse det.

Jeg er under en prosess å få godkjent vogna hos BT, men vi vet da også hvor lang og tung den prosessen er:)

Var egentlig ment som et svar til "MGR" og de andre som lurer på hva som skjer.

At det forekommer sånne godkjenninger er jeg godt klar over. Må bare bli sånn i trangsynte Norge

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var min eu ok i 2 år til. :D

Som jeg har nevnt i andre tråder, så er det bare og innformere om ståa, og spørre hva dem mener om saken.

Du får et svar, og blir følelsen dårlig til tross for et tilsynelatende positivt svar, så går runden videre helt til du finner en som gir deg en god følelse.

Det er der den gode følelsen melder seg, du bør bestille kontrollen. ;)

Skrevet

ja. Men tydeligvis ikke så alt for mange. Skjønner ikke helt poenget med innlegget. At bilen min er turbokonvertert betyr ikke at den er trafikkfarlig eller miljøskadelig.

Skrevet
ja. Men tydeligvis ikke så alt for mange. Skjønner ikke helt poenget med innlegget. At bilen min er turbokonvertert betyr ikke at den er trafikkfarlig eller miljøskadelig.

Ikke sant..

Kan vel si at kravet på avgass på min var på 0,3 ett eller annet,

Den hadde 0,11-0,12

Toppfart på en orginal 88 mod. 520 er vel mest sannsynlig over 200 km.

Min har ikke muligheter til og klare 190 en gang.

Ellers er bilen i meget god tekninsk stand, så at en turbo skal gjøre en person til kriminell på det grunnlaget at det faen ikke er mulig og godkjenne slike ombygginger er for meg helt uforståelig..

Syke syke Norge...

Har du ringt rundt for og høre, eller har du møtt dem face 2 face for og spørre?

Skrevet

Det kan du godt si, men bilen er ikke typegodkjent for å gå på norske veier lenger mao. den er ikke lovelig. Er det som er poenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...