gkjernaas Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Noen bilder av vogna mi og da... Klass strøken, sein 01mod 330xd med alt det utstyret en burde ha, samt en del andre smådetaljer. Kjempe fornøyd med bilen, på alle måter, men må konvertere til større firehjulstrekker av praktiske årsaker. Derfor er bilen nå til salgs... Flere bilder av bilen ligger i annonsa på finn.no! Beklager masse rot i bakgrunn, i form av andre biler og tilhengere, men 330'en er fortsatt den samme! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Wow.. Grom og sjelden "vinterbil" du har her! Eneste jeg ikke liker er vingen, men dette er jo en smakssak. Ellers meget fin Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Vingen gir bilen et langt mer sportslig og brutalt utseende enn en standard e46 med M3 vipp. Og siden dette er en av de mer diskre vingene man får, liker jeg den veldig godt. Hadde M3-vipp på min tidligere e46 328 Ci og e39 525tds, så tenkte det var greit å prøve noe nytt. Men ja, smakssak, og du er ikke eneste som med din mening;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Btw... Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Flott bil, perfekt farge! Very nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Fine mods! Masse deilig utstyr og motor. Kjenner jeg gleder meg til jeg en gang skal ut i jobb.. Det er jo kommet masse oppgraderinger for eksteriøret, så du skulle ha nok i å velge mellom.. Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Nydelig eksemplar, ikke en ting som bør forandres . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 nydelig bil og den vinga kledde bilen godt,den gjør litt meir ut av seg uten å bli for brutal.Hadde faktisk maken sjølv på min e46. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Grom tralle..får ha lykke til med salget=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Takker for tilbakemeldinger! Svært fornøyd med bilens utseende. Eneste jeg pønser litt på er hvordan bilen ville gjort seg med 19" M6 felger. Men er vel normalt at alt en har aldri blir bra nok, og at utbedringer må utføres kontinuerlig!? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå