Dirty Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 tror ikke det blir lett å selge den her inne
iNthe Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 kjenner en kar som sikkert er interessert, han liker slik "monster"styling (no offence) men tror nok prisen er endel for mye for han, man får dem jo for en slikk å ingenting ifra andre samt finn.no/ebay
ArneS89 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Må vel innrømme at det ikke er helt min stil, men fulgte med når jeg kjøpte bilen, prøver egentlig bare å bli kvitt den og få noen cash i samma slengen;) men vet at det ikke er så lett:p men det er vel kanskje noen som liker sånn styling håper jeg.
BMWentusiasten Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 prøver egentlig bare å bli kvitt den og få noen cash i samma slengen... Da synes jeg du bør vurdere bud fremfor 3k cash når man får m 3 front til under 2000 inkl frakt....
ArneS89 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 vet det, men den koster 3500 ny så prøver så klart å få mest mulig. men tar imot bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå