Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal senke bilen nå.

kjører med litt brede felger for vanlige mannen i gata:|

9.5x18 265/35/18 bak

8.5x18 235/40/18 foran

vil jeg få mye problemer med subbing hvis jeg senker 45/30

eller får jeg bare plass til 30/20 senk?

problemet er at det er så dårlig med plass bak. men ser jo helt dust ut å senke bilen mye foran og nesten ingen ting bak hehe.

har ikke lyst til å valse hjulbuene

Skrevet

Vel... hva er innpresset til felgene bak? Tror nok du vil slite.

jeg hadde ET 40 på mine 245/35-19 dekk, og der måtte jeg valse. Ble ikke kvitt subbingen helt, for ved godt lastet bil, så kunne det subbe.. Jeg hadde da senket 35mm bak.

Du må nok ha over ET 40 for at det skal gå, vil jeg tippe, selv om du har "bare" 18-tommere.

Skrevet

finner ikke noe info om innpress her og nå, men det er hartge classic split felgene. syns det så ut som du hadde samme felgene bare i 19" på bildet ditt så kan hende de har samme innpress?

Skrevet

Tja.... i teorien, ja.

Men tingen er at du kan også ha de felgene i mindre ET, for dem er jo laget i det også.

Dem jeg snakket om i sted, var min gamle bil. Den jeg har nu, er 265/30-19, bak, med ET 46. Den er nu ikke senket.

Skrevet

Vær obs på at de første E46, hadde en svakhet som gjorde slik at karroseriet kunne sprekke mellom hjulbuen og reserve hjulet.. å når du senket disse ble det ofte en fortgang i dette...

Skrevet

har ET 43 på felgene bak. er vel bare å prøve og se. kan jo slenge på noen fjærveis begrensere bak hvis det blir et problem.

ønsk meg lykke til;)

Skrevet

det går fint med 40 senk bak og 255/35-18 felger med et 40 bak på coupe ihvertfall...

ikke hatt hatt noe problem med subbing...

Skrevet

Coupe og sedan kan ikke sammenliknes :!::!:

Coupe har latterig store hjulbuer i forhold til sedan.

Selve coupeen er faktisk bredere enn sedanen (Bare prøv å montere på en coupe-front på en sedan..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...