hmsilset Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hei.Dere er det andre forumet som får denne tjenesten.Legger ut link fra andre forumet her jeg så slipper jeg å lage en ny Håper noen vil finne det interessant Om det blir mange bestillinger kan det ta litt tid.Jobber nattskift og gjør dette bare på fritid.Men lover svar på mail innen ett par dager. http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.p ... 64#p296264 Mvh Hans Martin Silset
anders87 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Interessant, og et bra tiltak Sender deg PM til helga med bilde av et trykk jeg vil ha på en genser, har ikke bilde her på dataen
vetu03 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Innteressant dette ja.. Kommer nok til å bestille noe jeg kanskje, men må bare finne på noe tøft trykk først..
hmsilset Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Høres bra ut folkens Send helst til mailadressa mi: hmsilset@yahoo.no Kan nemmelig bli ett veldig til rot om det blir mange bestillinger på pm på diverse forum Takk for at du bumpa meg Knut
hmsilset Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 bump Har fått beskjed om at det må bumpes litt her.Er jo så sinnsykt mange innlegg her inne på forumet.Er bra det da
E36Cab1 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Ja her går det fort Intressant opplegg dette.
KeRu (Joavg) Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Det finnes vell mange nettsier nå som du kan lage kule kopper, boksere, gensere, tshorter, sengelaken osv på Har laget endel tshorter og en kopp jeg på: http://www.spreadshirt.net
hmsilset Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Det finnes vell mange nettsier nå som du kan lage kule kopper, boksere, gensere, tshorter, sengelaken osv på Har laget endel tshorter og en kopp jeg på: http://www.spreadshirt.net Jeg tror ikke alle her kan tysk flytende Kommer med en kjempenyttig tjeneste her jeg,så om du skal selge produktene deres og de er så bra så kan du jo lage din egen salgstråd om det er så artig å fortolle varer
Superbeetle Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Jeg sendte deg en mail med et klistremerke jeg hadde likt å fått laget kopi av.. Vet ikke om det er mulig.
hmsilset Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Jeg sendte deg en mail med et klistremerke jeg hadde likt å fått laget kopi av.. Vet ikke om det er mulig. Du får svar i morgen Kjempekult merke forresten!!
Superbeetle Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Jeg sendte deg en mail med et klistremerke jeg hadde likt å fått laget kopi av.. Vet ikke om det er mulig. Du får svar i morgen Kjempekult merke forresten!! Supert
Tommy Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Da har jeg sendt en mail med en bestilling, så jeg håper du klarer å ordne.
hmsilset Skrevet August 27, 2008 Forfatter Skrevet August 27, 2008 Da har jeg sendt en mail med en bestilling, så jeg håper du klarer å ordne. Fikser det meste sendt deg mail.
vetu03 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Ossen er det med streamere? Klarer du lage helt svart streamer med en orange stripe nederst? Sånn som denne bare svart og orange?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå