hmsilset Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 skal spørre Joda,skulle gå fint det.bare å si mål det.
ingard Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Har det vært mulig å få laget klistremerker som staver "nygift" i rosa over begge sidene av en e34? Og kanskje noe hjerter. Må være lett å få av igjen. Er mest interessert i å vite pris før jeg gir deg noen forslag.
hmsilset Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Har det vært mulig å få laget klistremerker som staver "nygift" i rosa over begge sidene av en e34? Og kanskje noe hjerter. Må være lett å få av igjen.Er mest interessert i å vite pris før jeg gir deg noen forslag. det er fullt mulig Send meg mail om vi skal diskutere størrelse og pris.Noen hundre vil det jo koste,men neppe mere enn 500 om det ikke skal dekke hele sida.
hmsilset Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 bump nesten arbeidsledig her:D
hmsilset Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 m-tech stripee, klarer du det? Den bør være mulig Send mail for bestilling og mål osv.
hmsilset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 mange spørsmål og ingen bestillinger her
Martins Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 sleng ut noen priser da,og hva du kan lage merker på? caps? genser? t-shorte? hete genser? kordan folie blir brugt? kordan farge er det på tøyet? osv lagen en exsempel genser med bmw logo bimers logo på osv
hmsilset Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 sleng ut noen priser da,og hva du kan lage merker på?caps? genser? t-shorte? hete genser? kordan folie blir brugt? kordan farge er det på tøyet? osv lagen en exsempel genser med bmw logo bimers logo på osv Må lese begynnelsen av tråden:) Har alt du spør om.Vet ikke folie.Vet bare at den ikke sprekker og at den sitter godt!Priser blir ikke satt før varen er bestillt.Prisene er lave.Skal du ha billigere så kjøp på fretex http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=29068
hmsilset Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 En liten reklamesnutt http://www.grapheine.com/bombaytv/index ... 994a38a45f
BimmerKing Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha... Lo godt der gitt. Reklama si det tenker jeg Jeg skal ha streamer med deg, men er LITT usikker på hva som skal stå der enda Sender en melding jeg når jeg finner det ut
hmsilset Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Haha... Lo godt der gitt. Reklama si det tenker jeg Jeg skal ha streamer med deg, men er LITT usikker på hva som skal stå der enda Sender en melding jeg når jeg finner det ut Bra du likte den Ok,er bare å si fra det vet du.Håper dere ble fornøyde med merkene forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå