BimmerKing Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Joda merkene ble egon de Solgt omtrent alle. Men neste gang må vi nok ha en annen font
hmsilset Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 Joda merkene ble egon de Solgt omtrent alle. Men neste gang må vi nok ha en annen font Så bra laget de mer som en test.Var ikke enkelt å finne skrift type som var tydelig og litt fancy når navnet er så langt.
BimmerKing Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Nei, vi får se på det neste gang, for det blir nok en neste gang fra oss/meg Kjempeservice, DET skal du ha
hmsilset Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Nei, vi får se på det neste gang, for det blir nok en neste gang fra oss/meg Kjempeservice, DET skal du ha Takk Service er viktig.Når man driver smått så har man tid til det
hmsilset Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Gikk mye i minus nå på den siste bestillinga,så om noen spør meg om priser så lar jeg de som produserer sette den jeg har liste,men priser endres jo av og til..
anders87 Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Kommer snart en bestilling fra meg nå Tatt litt tid og finne/komme på noen tøffe merker Sender deg mail da..
hmsilset Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Kommer snart en bestilling fra meg nå Tatt litt tid og finne/komme på noen tøffe merker Sender deg mail da.. venter i spenning jeg Å ha denne muligheten til å lage det man vil setter fantasien i sving
hmsilset Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 bumper denne igjen,da alle bestillinger er sendt og forhåpentligvis alle fornøyd
Tsbusa Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei, Pris antydning på en streamer på ei frontrute, hvor det skal stå "Chevrolet". Svart bakgrunn med hvit eller annen lys tekst. Kan ta mål osv senere, men sånn ca? Send gjerne på PM.
hmsilset Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Hei,Pris antydning på en streamer på ei frontrute, hvor det skal stå "Chevrolet". Svart bakgrunn med hvit eller annen lys tekst. Kan ta mål osv senere, men sånn ca? Send gjerne på PM. Skal spørre.Får sikkert svar i morgen.
heltn Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei! *Norskflagg*Heltn 2streamers av denne, hovr mye ca?
hmsilset Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Hei!*Norskflagg*Heltn 2streamers av denne, hovr mye ca? Hehe,det var ikke så veldig forklarende.Send en mere detaljert mail om hvordan du ønsker den og mål til hmsilset@yahoo.no Også kan vi diskutere pris
hmsilset Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Fortsatt bare spørsmål og ingen bestillinger :lol bumper tråden fordi jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå