Sjøbuse Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 gammle bilen min. 1985 320. likte den bilen utrolig godt. trur nok det blir en E30 til en gang. men kanskje med litt større motor:D Rieger GTS styling likte felgene godt også. bilen er litt lav så den gikk ikke helt inn i garasjen. senket 60/40 rieger GTS gjør seg godt på E30 syns jeg. litt tøffe instrumenter:) bilde av bilen på rudskogen i 2003. godt den vinga var vekk når jeg kjøpte den. jeg kjøpte bilen i september 05 og fant bilde på nett lenge etter jeg hadde kjøpt den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 var jo en fin bil da men chrom m3 speil falt meg ikke akuratt helt i smak men ellers en veldig pen bil. Også turbo og greier som musikk i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 "går" her nå den.. Var visst ikke kjangs i helvete å få den gjennom Eu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Rieger gts gjorde seg ikke, men smaken er som baken. Den baken er ikke fin Men morro med e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 det var ikke turbo i den når jeg solgte den. og er helt enig i at speila ikke gjore seg. men de sto på bilen når jeg kjøpte den. personelig synes jeg E36 M3 speil er så oppbrukt at det bare blir styggt. det er greit på en E36 M3. eller en annen stylet E36. man nå for tiden har jo alle biler E36 M3 speil så det blir bare ikke bra. og jeg solgte bilen til florø ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Liker E30 men er ikke så fan av rieger stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 liker ikke baken på den, ser ut som den har bleie på seg Men som nevnt tidligere, smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Syntes rieger stylingen er praktfull jeg. Skilleig fim, men smaken er som baken. "går" her nå den.. Var visst ikke kjangs i helvete å få den gjennom Eu. Hvorfor var det ikke sjangs i hvelvette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 jeg hadde den på EU kontroll. fikk noen feil som måtte gjøres noe med. det meste var lys. så var det senking jeg ikke hadde papirer på. og eksosen bråket for mye. jeg hadde syrefatst rør. men når jeg solgte den så fulgte orginal fjører og nytt eksos anlegg med. jeg gadd bare ikke å bruke mer tid og penger på bilen etter jeg kjøpte 7er`n. har brukt nermere 50 000 på bilen. måtte bytte motor, bak aksel rammen eller hva den heter. også måtte jeg fikse elekronikken i bilen. jeg manglet alt av lys på venstre side. vår mye feil når jeg kjøpte den. bare noe gjennsto når jeg solgte den. så burde ikke ha vært no problem og godkjenne den. noe av lysene virket da. men verkstedet var jo helt grønne når det gjaldt bil. må ha tenninga på for å få lys og fjernlys. det skjønnte de ikke. så ble feil der selv om alt virket. også fikk de ikke testet bremser på den. den var for lav til å få inn på verkstedet så de fikk den ikke i bremse bukken. jeg fikk beskjed å ta av front fangeren og komme tilbake. da fikk de testet den. men da fikk jeg faen meg feil for manglende blinklys og manglende påbygg forran. hater dumme verksteder. mekanikkeren hadde bmw selv og måtte komme inn og spørre hvordan han fikk den i revers. det er på samme sted på E36 som han hadde og på E30`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 faen får noen typer du har hatt bilen hos..tullinger ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 ja. bruker ikke det verkstedet lenger. er faktisk det verkstedet de bruker til å spille inn lange flate ballær filmene. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 også fikk de ikke testet bremser på den. den var for lav til å få inn på verkstedet så de fikk den ikke i bremse bukken. jeg fikk beskjed å ta av front fangeren og komme tilbake. da fikk de testet den. men da fikk jeg faen meg feil for manglende blinklys og manglende påbygg forran. Utrolig. Skulle ønske jeg kunne sagt jeg var overrasket over å høre noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå