Gå til innhold

gammle E30`n

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

gammle bilen min. 1985 320. likte den bilen utrolig godt. trur nok det blir en E30 til en gang. men kanskje med litt større motor:D

Rieger GTS styling

5y7y67g873bipdj3j2rj.jpg

likte felgene godt også.

3fh6fta5oudmmosbkp5k.jpg

bilen er litt lav så den gikk ikke helt inn i garasjen. senket 60/40

xsricyi2ojbtlftvctur.jpg

rieger GTS gjør seg godt på E30 syns jeg.

6udnoht595t1bdp2gqxa.jpg

litt tøffe instrumenter:)

7itt1xrhv1wurioz42mm.jpg

bilde av bilen på rudskogen i 2003. godt den vinga var vekk når jeg kjøpte den. jeg kjøpte bilen i september 05 og fant bilde på nett lenge etter jeg hadde kjøpt den:P

2ys5dneccava094np05q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke turbo i den når jeg solgte den. og er helt enig i at speila ikke gjore seg. men de sto på bilen når jeg kjøpte den. personelig synes jeg E36 M3 speil er så oppbrukt at det bare blir styggt. det er greit på en E36 M3. eller en annen stylet E36. man nå for tiden har jo alle biler E36 M3 speil så det blir bare ikke bra. og jeg solgte bilen til florø ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde den på EU kontroll. fikk noen feil som måtte gjøres noe med. det meste var lys. så var det senking jeg ikke hadde papirer på. og eksosen bråket for mye. jeg hadde syrefatst rør. men når jeg solgte den så fulgte orginal fjører og nytt eksos anlegg med. jeg gadd bare ikke å bruke mer tid og penger på bilen etter jeg kjøpte 7er`n. har brukt nermere 50 000 på bilen. måtte bytte motor, bak aksel rammen eller hva den heter. også måtte jeg fikse elekronikken i bilen. jeg manglet alt av lys på venstre side. vår mye feil når jeg kjøpte den. bare noe gjennsto når jeg solgte den. så burde ikke ha vært no problem og godkjenne den.

noe av lysene virket da. men verkstedet var jo helt grønne når det gjaldt bil. må ha tenninga på for å få lys og fjernlys. det skjønnte de ikke. så ble feil der selv om alt virket. også fikk de ikke testet bremser på den. den var for lav til å få inn på verkstedet så de fikk den ikke i bremse bukken. jeg fikk beskjed å ta av front fangeren og komme tilbake. da fikk de testet den. men da fikk jeg faen meg feil for manglende blinklys og manglende påbygg forran. hater dumme verksteder. mekanikkeren hadde bmw selv og måtte komme inn og spørre hvordan han fikk den i revers. det er på samme sted på E36 som han hadde og på E30`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også fikk de ikke testet bremser på den. den var for lav til å få inn på verkstedet så de fikk den ikke i bremse bukken. jeg fikk beskjed å ta av front fangeren og komme tilbake. da fikk de testet den. men da fikk jeg faen meg feil for manglende blinklys og manglende påbygg forran.

Utrolig. :roll: Skulle ønske jeg kunne sagt jeg var overrasket over å høre noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...