Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 5 months later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, liten oppdatering.

Prøver og legge ut bilder mn får ikke helt til her....hehe

Har bestilit meg GT spoiler til bilen samt nytt senkesett.

Gi og med at jeg jobber på Bilia så har GS skaffet meg M-tech deler til meget hyggelig penge. snakker vi under 7000lapp for kompett kit. :P

Ellers er jeg på jakt etter noen M speil?? noen som har til en billig penge? gjerne brukt?

Og hva synes folk om svart panser på sølv bil? harry eller bra?

Skrevet
Ja, liten oppdatering.

Prøver og legge ut bilder mn får ikke helt til her....hehe

Har bestilit meg GT spoiler til bilen samt nytt senkesett.

Gi og med at jeg jobber på Bilia så har GS skaffet meg M-tech deler til meget hyggelig penge. snakker vi under 7000lapp for kompett kit. :P

Ellers er jeg på jakt etter noen M speil?? noen som har til en billig penge? gjerne brukt?

Kjøp deg karbon panser i såfall..=)

Skal være ganske enkelt å laste inn bilder her..

Skrevet

lurer på en ting? skal du ha splittere og den orginale justerbare gt leppa? elelr bare riegerkopien? hvis ikke har vel denne strengt talt ingenting med gt å gjøre ^^

da er jo min mer gt :-P

Skrevet

Det er jo forsååååvidt riktig.. Men han velger nå hvertfall riktig front..

Edit: Når det kommer til stoler har du virkelig kommet til rette plassen... Her inne selges det mer bmwdeler enn andre plasser, så her bør du finne noe du kan få tak i for en billig penge.. M-tech interiør er i de fleste tilfeller billigere enn racingstoler, og hvis det er slik at du tenker på å gå for racingstoler ala Ridetech.se sine for 3000 kroner for ett par, så råder jeg deg heller til å droppe det.. Det er ingen vits, du ødelegger inntrykket av bilen med det.. Vonde er de også..

Det med å style bil koster jo endel penger, så her vil jeg anbefale deg å først og fremst spare opp og få fra nest øverste eller øverste hylle, istedet for å kjøpe alt på nest nederste hylle.. Du er redd for å få noe "alle andre" har, men problemet er jo nettopp det du gjør ved å kjøpe billig og halvbra ikke sant? "Alle" har vel en 318i med racingstoler til 1500kr stykket om du skjønner? Alle har hvertfall råd til det, så det blir ikke store wow-faktoren av det..

Selv kjørte jeg med stoff interiør i hele fjor for å spare opp til i år.. Og i år flesker jeg til å kjøper 2 Sparco Chrono Sound stoler til 5000 kroner stykket med festebraketter.. Vader fremstoler koster 7000 kroner for to ca, så dette blir enda en pris litt høyere og får derfor en enda større wow-faktor, spesielt når de passer inn slik disse gjør med resten av interiøret..

Nei ta det fra en som har tatt det helt ut, at det lønner seg ofte å spare bare litt til, så får du noe som er utrolig mye kulere;)

PS: Bilder? Bruk upload funksjonen og velg bilder. Trykker deretter start uploading.. Når den er ferdig, så kopierer du det som står i feltene inn i innlegget.. Og vips så er der..;) det som står i feltene er slik 2632ughka.. Kopier inn alt dette..

Skrevet

Hvis du velger svart panser tror jeg du fort kommer til å angre på det siden du nå ligger 3-4 år etter da det var kult og stuper inn mot harry fasen..

Da skal det i såfall passe inn, og som Sanmiguel sier, kjøp heller carbon panser, selv om jeg mener det også ser forj**** om det ikke passer til bilen..

Det som er på full fart inn nå, når alle har blitt dritalei denne japsetrenden som har regjert i 8 år, er cleane biler..

Som jeg pleier å si, kameleonlakk har vært max, flakes har vært max, to-delt har vært max, candy har vært max, dekaler har vært max.. Alle disse tingene er på vei ut med megafart.. Og hvis man tenker på hvor kult kameleon var for 8 år siden, og hvor HARRY det er i dag, så kan man kanskje skjønne at det er en risiko å gjøre spenstige ting med lakken..

Originalitet kan aldri bli helt max, men det kan aldri bli helt ut heller..

Skrevet

breitbua: (ja, skriveleif med vilje :-P)

du tar KRAFTIG feil! det er ikke de tingene som er "på vei ut", det er folk som har blitt eldre, endret meninger og rett og slett vokst opp . . . ?!

kan vel forsåvidt underbygge med at; JA, det er færre biler som blir lakkert i "oljeperlemor" og slikt, MEN, det er vel fordi vil man ha den type bil som man lakkert slik, kan man fint få kjøpt det...

har nok hørt diverse 14 åringer stå å måpe til en knall oransje civic med en frontfanger som så ut som sa*an selv...

så til poenget mitt...

hvis målet ditt er å ha en kul bil som småjenter og gutter i alderen -17 så ha masse dekaler, rare farger, flakes, styling etc, men er målgruppen å ha en fin bil blant folk over 20 så holder du den clean med litt egne særtrekk...

Skrevet

NJa, det betyr ikke at du har vokst opp, men du er rett og slett lei det.. Er jo flusst av 15-20 åringer her på forumet som har HELT andre meninger enn det jeg selv hadde på den tiden, og det er fordi vi bruker så mye tid på å se forskjellige resultat.. Når du ser på forskjellige resultat får du automatisk en annen mening, siden du så fort ser hva som blir jalla.. Det å sette pris på linjer, flotte løsninger og spesielle ting handler ikke om alder, det handler om å få ett trent øye;)

Men jeg har hvertfall inntrykket av at folks meninger har endret seg stort de siste årene.. Og det gjelder både eldre og yngre.. Du blir lei rett og slett.

Skrevet

legg ut biler ;)

blir spennede å se! å ikke bry deg om orginal politiet! gjør som du vil,og som ansatt på delelager har du bra utgangspunkt!

et finnes nok av orginale E36`er så style denne opp til en M3 ;)

velkommen på forumet !

• 1 year later...
Skrevet

Da er faktisk bilen ferdig! m3 bremser med greenstuff klosser og leppe som er 7cm fra bakken=) nylakkert blir den til sommen,orange metallic med svart tak. turbo kit til m43 lurer jeg snart og innkjøpe....

Tror jeg eier østfolds fineste e36 sedan......(tror jeg da,hahaha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...