Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Startbonus er alltid 20%. Eneste måten du kan ha 0% på er hvis du har hatt skade før. Jeg må ut med 6600,- på din bil hos Gjensidige, med 70%, 16kkm, full kasko med leiebil og egenandel på 8k. Bare for å ikke skremme bort potensielle kjøpere. Forsikringene på 528i er ikke SÅ ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ingen som har en pen E34 til salgs, som kunne tenke seg å bytte m/mellomlegg selvfølgelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 jeg har en pen E34 som jeg trolig skal kvitte med meg. Men er ikke helt sikker på om jeg vil ha en 528 touring da. Selv om den er veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Hvor my skal du ha igjen for din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har planer om en plass rundt 35.000,- for min E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Det hørtes da vel greit ut:) Skal ha meg igjen en bil i den prisklassen tenkte jeg:) Har sett på mange billige og fine E34'er, men kan liksom ikke kikke for mye på bil nå før jeg får solgt min. For innen den tid er de sikkert solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hehe.. who knows. Du får ta kontakt på PM dersom du ønsker litt mer informasjon og slike ting om den bilen jeg har da pen bil, som er pent holdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Har kikka litt på siden der du skriver litt om bilen og hva du har gjort med den, ser bra ut:) Steller like bra du med din som jeg gjør med min;) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ingen som har et vettugt bud å komme med da? Bilen står og venter på en ny eier som kan ta like godt vare på den som jeg har gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ja, jeg er glad i bilen min. Er jo den eneste dama jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Det blir skrekkelig da, hvis du skal selge henne? :.( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Den skal selges. Skal bare fikse radiator opplegget som er på den nå. Liten lekkasje i bunnen av ekspansjonstanken, men håper og tror kanskje det kan være en pakning bare. Men det blir nok ille, men det blir gromt det jeg har i øyet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg