Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Tørr jeg spørre hva det er for en doning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Ser på en 7serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Mhm:) Du har ihvertfall potensiell kjøper på bilen din her asså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Det er godt og høre. Du får bli kvitt din fort som fy da vet du Kunne vurdert din jeg og om den hadde vært litt lavere i pris. for over 110.000,- ut og min bil i bytte er over det jeg klarer dessverre. men kunne tenkt meg stasjonsvogn om det ikke blir 7'er egentlig. men ut og skru bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Skjønner:) skal få skifta servopumpa på min nå, så håper på mer respons da. Ikke like populært å kjøpe bil en må gjøre noe med. Men nå blir den i tipp topp stand:D Synes 140.000,- er en bra pris for min bil, det er et meget pent eksemplar av en 97-modell å være:) Domt det blir for dyrt for deg da, hvis ikke hadde det vært veldig greit og bare bytta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 ja, da kunne vi møttes midtveis og bare bytta Fikser radiatoren på min nå jeg. Lekker litt i overgangen mellom radiator og ekspansjonstank. Men blir nok tett nå regner jeg med Ja, det er dumt, for syntes din er et utrolig pent eksemplar. Men når jeg ikke har noe særlig mer enn 100 til 120.000,- med min i innbytte og bruke, så blir det vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Trenger du mer da?? Det er en grei deal det synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Trenger ikke mer nei. hehe.. Det er jo selger som bestemmer til slutt hva bilen blir solgt for hehe.. Men i mit tilfelle så inkluderer de 100 til 120.000 prisen for min bil også. om du ser tegninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Hvis vi bytter og jeg får 90.000,- imellom? Da har du fått MYE bil for pengene asså, herregud, nå sank jeg lavt syns jeg:.( hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Det er en vurdering det vet du Men la meg se om jeg får denne radiatoren tett også kommer jeg tilbake til deg vet du Må også få tak i sjefen min og få good to go på finansiering og Men kan høres lurt ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Jeg synes ikke det var et tilbud å si nei til, detta kom du billigt unna..hehe:) Har du noen bilder av bilen sånn den ser ut nå eller?? Du har vel gjort noe på den siden du la ut de andre bildene,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Jeg har noen bilder ja. =) Tar kontakt på pm jeg Billig unna ja, jeg må bare få i orden finansiering før jeg eventuelt hyler og skriker noe mer om bil kjøp .. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Den er god:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Den touringen din var pen... Hadde jeg hatt råd så skulle jeg gjerne ha bytta med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Fin den touringen din Chat. Kansje blir det slik en neste kjøp for meg også. Den touringen din var pen... Hadde jeg hatt råd så skulle jeg gjerne ha bytta med deg... Du får kjøpe min etter hvert da veit du Astri, he he. Er du nede på langt rimligere bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg