Gå til innhold

Denne kan slettes!


Cath
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er godt og høre. Du får bli kvitt din fort som fy da vet du ;) Kunne vurdert din jeg og om den hadde vært litt lavere i pris. for over 110.000,- ut og min bil i bytte er over det jeg klarer dessverre. men kunne tenkt meg stasjonsvogn om det ikke blir 7'er egentlig.

men ut og skru bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner:) skal få skifta servopumpa på min nå, så håper på mer respons da.

Ikke like populært å kjøpe bil en må gjøre noe med. Men nå blir den i tipp topp stand:D

Synes 140.000,- er en bra pris for min bil, det er et meget pent eksemplar av en 97-modell å være:)

Domt det blir for dyrt for deg da, hvis ikke hadde det vært veldig greit og bare bytta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da kunne vi møttes midtveis og bare bytta :) Fikser radiatoren på min nå jeg. Lekker litt i overgangen mellom radiator og ekspansjonstank. Men blir nok tett nå regner jeg med :)

Ja, det er dumt, for syntes din er et utrolig pent eksemplar. Men når jeg ikke har noe særlig mer enn 100 til 120.000,- med min i innbytte og bruke, så blir det vanskelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den touringen din Chat.

Kansje blir det slik en neste kjøp for meg også.

Den touringen din var pen... Hadde jeg hatt råd så skulle jeg gjerne ha bytta med deg...

Du får kjøpe min etter hvert da veit du Astri, he he. Er du nede på langt rimligere bil ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...