Dirty Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hei igjennom min leverandør som jeg skaffer alt annet tøffe ting fra. kan jeg nå skaffe Lilliput 7" skjermer til bil med touch. Denne vil jeg tro passer perfekt i e36 stjal et bilde av DIY som ligger her på bimmers. prisen er 2000.- forskudsbetaling. da jeg ikke gidder å legge ut til flere en den jeg skal ha selv. Features # 2008 Model with improved touchscreen # LCD touchscreen: 4-wire USB interface for superior action. # VGA input # A/V Inputs: 2 RCA video inputs, 1 S-Video and 1 Audio Input # PAL/NTSC color system # Automatic display adjustment # Full-function remote control # Speaker built-in # Perfect for Car Computer/DVD/VCD/Security system/Navigation system/Rear view camera # High-Brightness CCFL Backlight # No radiation # On Screen Display menu control # Menu Language: Chinese/English/French/Russian/German; Specifications: # Model: EBY701 # Screen Size: Diagonal 7 Inches / 177mm (16:9) # Native Resolution: 800 x 480 (HxV) # Maximum Resolution: up to 1024x768 (HxV) formatted # Aspect Ratio: 16:9 Wide Screen # Contrast: 200:1 # LCD Brightness: 400cd/m2 # Viewing Angle: 45/60(U/D), 65/65(R/L) # Color configuration: RGB stripe # Mount type: Stand-alone # Power input: DC 11 - 13V # Power consumption: ≤10W # Dimension: (mm): 196W × 166H × 32.5D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå